Order Newsletter: 1 Position: 128227 (oferta nr 967435)
I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14/002 14 /2 30-529 Kraków małopolskie tel. 12 6165482, 6165469 fax. 12 6165428 REGON 35150530800000 www.mops.krakow.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup usługi turystycznej w związku z realizacją projektu socjalnego prowadzonego przez MOPS w Krakowie
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi turystycznej w związku z realizacją projektu socjalnego prowadzonego przez MOPS w Krakowie - organizacja wycieczki do Rabki i Chabówki, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Termin wycieczki: 23.07.2012 r. 2. Ilość uczestników: 40 + 4 opiekunów ze strony Zamawiającego 3. Program wycieczki: 1) godz. 8:00 zbiórka uczestników pod budynkiem MOPS Filia Nr 9 os. Teatralne 24, 2) godz. 8:15 wyjazd, 3) godz. 10:00 przyjazd do Rabki, 4) godz. 10:00 - 13:00 organizacja zwiedzania: a) spacer ścieżką edukacyjną, b) Rodzinny Park Rozrywki Rabkoland - Wykonawca zapewni minimum 2 żetony uprawniające do korzystania z usług parku dla każdego niepełnoletniego uczestnika, c) Muzeum Orderu Uśmiechu, d) drewniany kościół p.w. św. Marii Magdaleny, e) Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce. 5) godz. 13:00 - 14:00 obiad w restauracji usytuowanej w pobliżu Parku Zdrojowego w Rabce wg menu na osobę: a) zupa pomidorowa z makaronem 250 ml., b) pieczeń wieprzowa duszona 170 g, ziemniaki puree 150 g, buraczki zasmażane 200 g, sok 100 % z pomarańczy 250 ml., 6) godz. 14:00 - 15:00 spacer po Parku Zdrojowym, Tężnia Solankowa, Pijalnia Wód, 7) godz. 15:00 - 18:00 warsztaty w pracowni garncarskiej, 8) godz. 18:00 podwieczorek wg menu na każdego uczestnika: kebab drobiowy 400 g , zamiennie na zapiekankę 400 g z ketchupem, 9) godz. 18:30 wyjazd z Rabki, 10) godz. 21:30 powrót do Krakowa. 2. Wykonawca zapewni: 1. bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 2. pokrycie opłat parkingowych, 3. opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, 4. transport autokarowy (autokar wyposażony w: WC, barek, DVD, klimatyzację) Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wycieczki. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. 5. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz). 6. właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 7. ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu, 8. świadczenia dla opiekunów ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczki.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 635000004
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: source procurement
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information