Order Newsletter: 1 Position: 71367 (oferta nr 888717)
I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14/002 14 /2 30-529 Kraków małopolskie tel. 12 6165482, 6165469 fax. 12 6165428 REGON 35150530800000 www.mops.krakow.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla MOPS w Krakowie
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Wymogi dotyczące abonamentów 1) Wykonawca będzie świadczył usługę dla jednego numeru telefonu w oparciu o abonament miesięczny, o poniższych parametrach (podano parametry dla 1 okresu rozliczeniowego trwającego 1 miesiąc kalendarzowy): a) 250 minut rozmów w ramach abonamentu do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne, b) 2000 minut rozmów, w ramach abonamentu, na rozmowy wewnątrz sieci firmowej utworzonej z numerów komórkowych użytkowanych przez Zamawiającego, c) 40 SMS lub MMS w ramach abonamentu do wszystkich sieci. 2) Wykonawca będzie świadczył usługę dla drugiego numeru telefonu w oparciu o abonament miesięczny, o poniższych parametrach (podano parametry dla 1 okresu rozliczeniowego trwającego 1 miesiąc kalendarzowy): a) 150 minut rozmów w ramach abonamentu do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne, b) 2000 minut rozmów, w ramach abonamentu, na rozmowy wewnątrz sieci firmowej utworzonej z numerów komórkowych użytkowanych przez Zamawiającego, c) 30 SMS lub MMS w ramach abonamentu do wszystkich sieci. 2. Warunki pozostałe 1) Wykonawca bezpłatnie włączy nowe numery telefonów do wewnętrznej sieci firmowej. 2) Po przekroczeniu limitów, o których mowa w ust. 1 połączenia wychodzące lub wysyłanie wiadomości SMS i/lub MMS będą zablokowane. 3) W przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen rynkowych w trakcie trwania umowy do poziomu niższego, niż określone w ofercie, Wykonawca zastosuje korzystniejsze zmiany wobec Zamawiającego, przy czym wprowadzone zmiany nie będą skutkować przedłużeniem okresu na jaki zostanie zawarta umowa. Zmiana treści zawartej umowy w w/w zakresie zostanie dokonana w drodze stosownego aneksu. 4) Szczegółowe wykazy (tzw. bilingi) indywidualnych rozmów dla poszczególnych numerów telefonów Wykonawca sporządza nieodpłatnie w formie elektronicznej dla każdego okresu rozliczeniowego i udostępnia Zamawiającemu na stronie internetowej. 5) Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do szczegółowych wykazów bieżących połączeń dla każdego numeru oddzielnie w formie elektronicznej, poprzez dostęp na stronie www Wykonawcy do której ze strony Zamawiającego będzie miał dostęp jedynie upoważniony pracownik Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zapewni bezpłatną możliwość bieżącego sprawdzania stanu wykorzystanych minut każdemu użytkownikowi poprzez SMS lub infolinię. 6) W ramach miesięcznej opłaty abonamentowej Wykonawca zapewnia Zamawiającemu m.in.: a) taryfikowanie rozmów krajowych co sekundę, od początku trwania połączenia. b) bezpłatne inicjowanie połączeń, c) bezpłatne korzystanie z poczty głosowej na terenie Polski, d) bezpłatny CLIP/CLIR, e) bezpłatne blokowanie SMS reklamowych, f) bezpłatne blokowanie wysyłania SMS na serwisy płatne, g) bezpłatne blokowanie/odblokowywanie karty SIM h) wyznaczenie stałego doradcy (konsultanta) do bieżących kontaktów z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego. Doradca musi być dyspozycyjny w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, w całym okresie obowiązywania umowy, w pozostałych porach Wykonawca udostępni możliwość kontaktu z ogólnym Biurem Obsługi Klienta Wykonawcy, gdzie po odpowiedniej weryfikacji Zamawiającego będzie istniała możliwość pełnej ingerencji w zamówione /oferowane/ usługi i ustawienia, i) przechodzenie niewykorzystanego pakiet minut i usług na następny okres rozliczeniowy i rozliczanie w pierwszej kolejności.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 642120005
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: source procurement
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information