Order Newsletter: 1 Position: 13867 (oferta nr 65491)
I.1) Name and address: Zarząd Dróg Wojewódzkich ul. Fordońska 6 6 85-085 Bydgoszcz kujawsko-pomorskie tel. (52) 370-57-17 fax. (52) 370-57-16 REGON 09236416000000 www.zdw-bydgoszcz.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz dostawa części zamiennych dla RDW Toruń w 2014r.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie podzielono na III części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr I: dotyczy napraw i konserwacji pojazdów szacunkowa ilość r-godz.-200 - samochodu osobowego marki DAEWOO LANOS - 1 szt. - samochodu osobowego marki DACIA LOGAN - 1 szt. - samochodu osobowego marki SKODA FABIA - 1 szt. - samochodu osobowego marki FIAT PANDA - 1 szt. - samochodu dostawczego marki DAEWOO LUBLIN - 1szt, - samochodu dostawczego marki CITROEN JUMPER- 1szt. - przyczepy WIOLA -2 szt. - rębak do gałęzi.-1 szt. Część zamówienia nr II: dotyczy napraw i konserwacji sprzętu szacunkowa ilość r-godz.-100 - agregat prądotwórczy - 2 szt. - podkrzesywarka- 2 szt. - kosa- wykaszarka spalinowa - 4 szt. - pilarka spalinowa - 5 szt. - pilarka listwowa - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 2 szt. Część zamówienia nr III: dotyczy napraw i konserwacji UNIMOGA i osprzętu specjalistycznego do -UNIMOGA szacunkowa ilość r-godz.- 200 - MERCEDES UNIMOGA U 300 - 1 szt. - wysięgnik - 1 szt. - głowica do koszenia trawy - 1 szt. - głowica do cięcia krzewów - 1 szt. - szczotka do mycia znaków- 1 szt1 - wiertnica glebowa - 1 szt. - pług odśnieżny - 1 szt. - posypywarka solarka - 1 szt. 3.Usługa obejmuje wykonanie prac (robociznę) oraz dostawę i montaż nowych potrzebnych materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów gumowych oraz części zamiennych pojazdów lub sprzętu. 4. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi pojazdów i sprzętu z zakresu: - napraw mechaniki, elektromechaniki, takich jak: naprawa zawieszenia, naprawa układu kierowniczego, naprawa układu napędowego, posiadać stanowiska do diagnostyki komputerowej itp. - konserwacji pojazdów, - przeglądów technicznych OT-2, - posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i podzespołów, 5. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do wskazanego w pkt. 2 miejsca garażowania. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca udzieli na wykonane usługi naprawcze 6 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury oraz na użyte części do napraw wykonanych w ramach gwarancji - gwarancji na okres zgodny z udzieloną gwarancją producenta. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów i sprzętu w trakcie trwania umowy. 10. Na zastosowane części i materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu obowiązującego w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 501100009
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information