Order Newsletter: 1 Position: 258300 (oferta nr 587306)
I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14/002 14 /2 30-529 Kraków małopolskie tel. 12 6165482, 6165469 fax. 12 6165428 REGON 35150530800000 www.mops.krakow.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Świadczenie usługi dostępu do Internetu w lokalu Zamawiającego
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w lokalu Zamawiającego przy ul. Mostowej 4 w Krakowie. Warunki dodatkowe: Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wszelkich urządzeń potrzebnych do skonfigurowania połączeń nieodpłatnie. Wykonawca zobowiązany będzie do konfiguracji, utrzymania, naprawy i wymiany ww. urządzeń w lokalizacjach wskazanych powyżej. Każde urządzenie po stronie klienta powinno posiadać interfejs LAN (Ethernet 10-100 BaseT). Wykonawca zapewni możliwość użytkowania przyznanych adresów IP na urządzeniach Zamawiającego bez konieczności zgłaszania adresów MAC urządzeń Zamawiającego do Wykonawcy lub rejestrowania ich w systemach informatycznych Wykonawcy. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer danych, nielimitowaną ilość otwartych sesji, brak blokowania usług i protokołów w Internecie oraz możliwość użytkowania dowolnej liczby urządzeń w przypadku zastosowania przez Zamawiającego translacji adresów (NAT). Wykonawca musi zapewnić całodobowy monitoring dostępności usług (w skali dziennej miesięcznej, rocznej). Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody zarządcy budynku, dodatkowo spełni również warunki określone w zarządzeniu Prezydenta Miasta Krakowa nr 520/2011 z dnia 01 kwietnia 2011 roku w sprawie udzielania zgody na wykonanie i eksploatację sieci telekomunikacyjnych w tym: telefonicznych, telewizji kablowej, internetowej itp. w nieruchomościach będących własnością Gminy Miejskiej Kraków, położonych w obrębie Gminy Miejskiej Kraków oraz określenia zasad odpłatnego lub nieodpłatnego korzystania z wyżej wymienionych nieruchomości pod sieci teletechniczne. Zgoda zarządcy budynku ma zostać dostarczona Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usług. Wykonawca musi posiadać centrum obsługi klienta i centrum zarządzania siecią z całodobowym monitoringiem świadczonej usługi. Czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 24 godziny. Gwarancja dostępności i jakości usług - dostępność łącza nie niższa niż 98% w skali miesiąca. Czas przerw technicznych nie będzie liczony do miesięcznego czasu niedostępności usługi jeżeli przerwa wyniesie nie więcej niż 2 godziny w 24 godzinach. Wykonawca oświadcza, że wszystkie przerwy techniczne dokonywane w celach serwisowych będą się odbywać w godzinach nocnych (od godz. 22:00 do godziny 05:00)
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 724000004
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: source procurement
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information