Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie

Order Newsletter: 304607 Position: (oferta nr 3817613)

Client
Izba Skarbowa w Warszawie
State
mazowieckie
Address
01-513 Warszawa, A. Felińskiego 2
Phone
+48225618000
Fax
+48225618093
www
www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
E-Mail
adam.stepniewski@mz.mofnet.gov.pl
Created
2024-04-26

Izba Skarbowa w Warszawie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Izba Skarbowa w Warszawie A. Felińskiego 2 01-513 Warszawa mazowieckie tel. +48225618000 fax. +48225618093 REGON 001021100 www.warszawa.apodatkowa.gov.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Część 1 przedmiotu zamówienia - „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Wola ul. Powstańców Śląskich 2D, 01-513 Warszawa”. Niezbędne do wykonania są następujące prace:1) wykonanie nowego pokrycia z papy na istniejącym podłożu,2) wymiana pasa nadrynnowego,3) remont ścian kominów (oczyszczenie, uzupełnienie pęknięć, malowanie),4) oczyszczenie i dwukrotne malowanie emulsją bitumiczną czapek kominowych wszystkich kominów,5) wymiana obróbek blacharskich na murach ogniowych / attykach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).Część 2 przedmiotu zamówienia – „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Piasecznie przy ul. Energetycznej 5, 05-500 Piaseczno”. Niezbędne do wykonania są następujące prace:1) demontaż i utylizacja istniejącego pokrycia z membrany dachowej PCV, demontaż warstwy izolacji cieplnej w postaci styropianu gr. 18 cm, demontaż warstw separacyjnych oraz paraizolacji,2) oczyszczenie i pomalowanie istniejącej warstwy z blachy trapezowej T35,3) wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy wraz z ułożeniem nowej warstwy izolacji cieplnej w postaci styropapy,4) wymiana istniejących wpustów dachowych wraz z podłączeniem kabla grzejnego do nich,5) wymiana obróbek blacharskich na murach ogniowych / attykach,6) wymiana istniejącej instalacji odgromowej (zwody poziome).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).Część 3 przedmiotu zamówienia – „Remont pokrycia dachowego budynku „B” Delegatury MUCS W Pruszkowie przy ul. Przejazdowej 25, 05-800 Pruszków”. Niezbędne do wykonania są następujące prace:1) Wykonanie nowego pokrycia na całej powierzchni dachu ( część niska i wysoka) z blachy trapezowej T18 kolor grafitowy,2) wymiana części obróbek blacharskich ogniomurów/attyk,3) wymiana obróbek blacharskich kominów, wyłazów, klap pożarowych istniejących wentylatorów i innych elementów dachu,4) wymiana kratek wentylacyjnych kominów, 5) wymiana istniejących wywiewek wentylacyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).Część 4 przedmiotu zamówienia – „Remont pokrycia dachowego budynku „C” Delegatury MUCS w Pruszkowie przy ul. Przejazdowej 25, 05-800 Pruszków”. Niezbędne do wykonania są następujące prace:1) wykonanie nowego pokrycia z papy na istniejącym podłożu,2) wymiana obróbek blacharskich (pasy podrynnowe, nadrynnowe , obróbki kominów),3) remont ścian kominów (oczyszczenie wszystkich ścian kominów, miejscowe usuniecie spękanych tynków, uzupełnienie tych miejsc tynkiem cementowo-wapiennym, malowanie ścian wszystkich kominów farbą),4) oczyszczenie, dwukrotne malowanie emulsją bitumiczną czapek kominowych wszystkich kominów,5) wymiana instalacji odgromowej na dachu (zwody poziome).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).Część 5 przedmiotu zamówienia – „Remont pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie”, w szczególności prace remontowe obejmują: Dla budynku dachu głównego1. Wymiana obróbek blacharskich krawędzi zewnętrznych2. Wymiana wsporników stałych instalacji odgromowej3. Wykonanie kontrspadków4. Wymiana wpustów dachowych5. Wymiana wywiewek dachowych6. Naprawa pokrycia dachowego z papy7. Uszczelnienie pokrycia dachowego z papy8. Zabezpieczenie podkonstrukcji stalowych urządzeń wentylacji9. Naprawa gzymsówDla dachów nad maszynowniami10. Malowanie obróbek blacharskich11. Naprawa pokrycia dachowego z papy12. Uszczelnienie pokrycia dachowego z papy13. Naprawa gzymsówDla koryta odwodnieniowego na 7 piętrze14. Wymiana obróbek blacharskich krawędzi zewnętrznych15. Wymiana wsporników naciągowych instalacji odgromowej16. Wymiana wpustów dachowych17. Naprawa pokrycia dachowego z papy 18. Uszczelnienie pokrycia dachowego z papy19. Naprawa gzymsówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, opis i warunki jego realizacji określony jest w:Opisie przedmiotu zamówienia obejmującym 5 części przedmiotu zamówienia, stanowią Załączniki nr 1.1-1.5 do SWZ, które stanowić będą Załącznik nr 2 do umowy (w zależności od części na które zostanie zawarta umowa).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2024-05-14