Zakup śruty na potrzeby RGD Brody

Order Newsletter: 401660 Position: (oferta nr 3739987)

Client
U P w Poznaniu Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Brody
State
wielkopolskie
Address
64-310 Lwówek Wlkp., Brody
Phone
61 44 132 13
Fax
61 44 132 13
www
www.up.poznan.pl/fgdbrody
E-Mail
rgdbrody@zui.pl
Created
2023-09-18

U P w Poznaniu Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Brody

Section I - The contracting

I.1) Name and address: U P w Poznaniu Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Brody Brody 64-310 Lwówek Wlkp. wielkopolskie tel. 61 44 132 13 fax. 61 44 132 13 REGON 00000184400027 www.up.poznan.pl/fgdbrody

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup śruty na potrzeby RGD Brody

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Dostawa mieszanki paszowej dla krów mlecznych dla RGD Brody.− dostarczana pasza powinna być granulowana zawierająca 20% białka, poz. energii min 1,13JPM (8MJM).Surowce na etykiecie:− Kukurydza− śruta sojowa min 10%4 − produkty energetyczne− śruty zbożowe i inne surowce paszowe (brak otrąb w recepturze)− zawartość witaminy E min 60 j.m.− zawartość biotyny min 6mg− zawartość niacyny min 150mg− chelat aminokwasowy cynku min 30mg− chelat aminokwasowy miedzi min 10mg− chelat aminokwasowy manganu min 15 mg2) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki paszowej dla krów mlecznych do siedziby zamawiającego w ilości 105 ton w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 marca 2024 roku. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji dostawy w ciągu dwóch dni od momentu złożenia zamówienia za pomocą poczty elektronicznej lub telefonu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15700000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2023-09-26