Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej, automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów, o długości do 18 m

Order Newsletter: 253868 Position: (oferta nr 3702361)

Client
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o.o.
State
podlaskie
Address
16-400 Suwałki, Sejneńska, 82
www
www.pgk.suwalki.pl
E-Mail
sekretariat@pgk.suwalki.pl
Created
2023-06-09

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Suwałkach Sp. z o.o. Sejneńska, 82 16-400 Suwałki podlaskie REGON 000151868 www.pgk.suwalki.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej, automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów, o długości do 18 m

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:1) Koncepcji projektowej zawierającej co najmniej: a. Ocenę techniczną możliwości adaptacji istniejącego budynku na potrzeby myjni.b. Propozycję sposobu adaptacji istniejącego budynku lub w przypadku gdy ocena wykaże brak możliwości adaptacji rysunki koncepcyjne nowego budynku. c. Część opisową wskazującą opis podstawowych planowanych do zastosowania materiałów i urządzeń a w szczególności głównych komponentów wyposażenia ciągu technologicznego mycia pojazdów z uwzględnieniem następujących wymagań Zamawiającego:a) Zamawiający nie planuje wykorzystywania myjni w okresie występowania ujemnych temperatur powietrza.b) Myjnia wyposażona musi być w zamknięty obieg wody umożliwiający powtórne wykorzystanie możliwie jak największej ilości wody. c) Projekt obejmować musi wykonanie przyłączy do istniejących, wewnętrznych sieci wod-kan i elektrycznych Zamawiającego.d) Zamawiający nie dopuszcza zaprojektowania myjni przejazdowej tj. takiej w której szczotki są zamontowane na stałe do podłoża a porusza się myty pojazd. 2) Mapy do celów projektowych3) Wielobranżowego projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny i wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, pełnobranżowej dokumentacji technicznej na realizację robót budowlano montażowych oraz przeprowadzenia procedury wyboru wykonawcy(zgodnie z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych) w szczególności: Dział II, Rozdział 1, Oddział 4 Opis przedmiotu zamówienia. Projekt należy wykonać zgodnie wymogami: a. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z Dz. U. z 2023 r. poz. 682,. z późniejszymi zmianami), b. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r poz. 2019 tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późniejszymi zmianami)c. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz.U. 2022 poz. 1679) d. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 8 kwietnia 2019 z późniejszymi zmianami. Tekst jednolity Obwieszczenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 kwietnia 2022 r. (Dz.U. 2022 poz. 1225) ,e. Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z dnia 26 września 2019 r. Poz. 1839 z późniejszymi zmianami)f. Innych niż wyżej wymienione obowiązujących norm i przepisów prawa 4) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji Pozwolenie na Budowę5) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego –zgodnie z wymaganiami Rozporządzenie Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dn. 29.12.2021, poz. 2458); 6) Opracowanie przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych –zgodnie z wymaganiami Rozporządzenie Ministra Rozwoju I Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 29.12.2021 poz. 2454 );3. Zakres inwestycji jest zgodny z postanowieniami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Suwałki. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia zgodnie z polskim prawem, z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ, obowiązującymi Normami oraz przepisami prawa, w szczególności określonymi w ustawie Prawo budowlane i aktów wykonawczych do niej5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi należytej jakości na cały przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 3 lat (tj. 36 miesięcy) W przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie okres gwarancji, jakości będzie krótszy Zamawiający ofertę odrzuci. W zakres obowiązków gwarancyjnych wchodzić będą wszelkie poprawki w treści dokumentacji włącznie z wydrukiem dodatkowych egzemplarzy projektu budowlanego jeżeli organ wydający pozwolenie na budowę zakwestionuje jego treść i zażąda wniesienia korekt. 6. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacja opracowanej na podstawie niniejszego zlecenia. Zamawiający wymagał będzie, aby:1) w trakcie postępowania mającego na celu wybór wykonawcy robót budowlanych (zgodnie z ustawą PZP) Wykonawca uczestniczył w udzielaniu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących treści dokumentacji projektowej.2) w trakcie realizacji robót budowlanych wizyty na placu budowy autorów poszczególnych opracowań odbywały się nie rzadziej niż raz w miesiącu, ale tylko w trakcie realizacji robót objętych danym opracowaniem; Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany częstotliwości nadzorów autorskich do faktycznie niezbędnych dla realizacji inwestycji, a szczegółowa ilość nadzorów autorskich ustalana będzie w trybie roboczym;3) w trakcie realizacji robót budowlanych projektanci właściwych branż współpracowali z wykonawcą robót i Zamawiającym w zakresie wprowadzania zmian, wyjaśnień i uzupełnień w dokumentacji w przypadku powstania niemożliwej wcześniej do przewidzenia sytuacji powodującej konieczność ich wprowadzenia lub w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy projektem a stanem faktycznym budynków;

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71220000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2023-06-26