Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

Order Newsletter: 87270 Position: (oferta nr 3656722)

Client
Miasto i Gmina Olsztyn
State
śląskie
Address
42-256 Olsztyn, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
Phone
34 328 50 76
Fax
34 328 50 57
E-Mail
sekretariat@olsztyn-jurajski.pl
Created
2023-02-08

Miasto i Gmina Olsztyn

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto i Gmina Olsztyn Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10 42-256 Olsztyn śląskie tel. 34 328 50 76 fax. 34 328 50 57 REGON 151398132

I.2) Type of contracting: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii. 2.Rzeczowa realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj w tym:a)wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dróg wraz z infrastrukturą technicznąb)uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na realizacje inwestycji drogowej/decyzji pozwolenia na budowę/ pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od organu administracji architektoniczno-budowlanej bądź uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia, umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych, c)sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanychd)wykonanie robót budowlanych3.Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.4.Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia:4.1. Parametry techniczne dróg: L.p. Rodzaj drogi Oznaczenie drogi Klasa drogi Rodzaj nawierzchni Orientacyjna dł. [m] 1 Publiczne Droga A L Naw. Tłuczniowa 520,002 Wewnętrzna Droga C L Naw. tłuczniowa 440,003 Wewnętrzna Droga D L Naw. tłuczniowa 290,004 Wewnętrzna Droga E D Naw. tłuczniowa 300,005 Wewnętrzna Droga F D Naw. tłuczniowa 320,006 Wewnętrzna Droga G D Naw. tłuczniowa 160,007 Wewnętrzna Droga H D Naw. tłuczniowa 140,008 Wewnętrzna Droga I L Naw. tłuczniowa 325,009 Wewnętrzna Droga J L Naw. tłuczniowa 360,0010 Publiczna Droga K L Naw. tłuczniowa 170,0011 Publiczna Droga L L Naw. tłuczniowa 280,0012 Publiczna Droga Ł L Beton asfaltowy 575,00 4.2. Charakterystyczne parametry techniczne dla przedmiotowej inwestycji L.p. Parametr Opis1. Klasa dróg publicznych Dojazdowe - ‘’L’’2. Klasa dróg wewnętrznych Dojazdowe - ‘’D’’ i ‘’L’’3. Nośność nawierzchni (obciążenie) 115 kN/oś – KR 2 dla dróg publicznych4. Nośność nawierzchni (obciążenie) 100 kN/oś – KR 2 dla dróg wewnętrznych3. Prędkość projektowa Vp= 30 km/h 4. Spadek poprzeczny jezdni Daszkowy lub jednostronny 2%5. Przekrój drogi Uliczny: z jednostronnym chodnikiem6. Jezdnia Szerokość 5,5 m klasa L, szerokość 5,0 m klasa D9. Chodniki Szerokość 2,00m 10. Pochylenie skarp 1:1,5 (w szczególnych przypadkach 1:1 za zgoda Zamawiającego)11. Głębokość przemarzania gruntu Hz 1,00 m12. Łączna długość dróg ok. 3,880 km4.3.Przewiduje się budowę zjazdów publicznych, które będą posiadały następujące parametry techniczne: Zjazdy publiczne:- szerokość nie mniejszą niż 5,00m, w tym jezdnię o szerokości nie mniejszej niż 3,5m i nie większą niż szerokość jezdni na drodze,- przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone promieniem Rmin= 5,00m.4.4.Planuje się budowę kanalizacji deszczowej, do której odprowadzane będą wody opadowe z terenów utwardzonych oraz planowanych dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość planowanej sieci ok. 600 m. 4.5.Przewiduje się występowanie kolizji z istniejącymi sieciami zlokalizowanymi w śladzie ulicy Leśnej, Zielonej, Świętej Puszczy oraz sięgacza od ulicy Zielonej. 4.6.W związku z planowaną inwestycją przewiduje się wykonanie następujących robót: - wykonanie nowych konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników- budowa nowych chodników w ciągu planowanej inwestycji - budowa nowych zjazdów indywidualnych, publicznych. - budowę urządzeń kanalizacji deszczowej (kanały deszczowe wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi) wraz z odprowadzeniem do systemu rozsączającego czy zbiorników odparowujących,- budowę oświetlenia ulicznego na dł. 220 m na drodze oznaczonej jako Ł (ul. Leśna) - budowę kanału technologicznego przy drogach lub pisemna zgoda Inwestora na odstąpienie od konieczności budowy kanału technologicznego zgodnie z nowelizacją Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - przebudowa sieci wodociągowej w miejscach kolizyjnych, - przebudowa sieci gazowej w miejscach kolizyjnych - przebudowa sieci teletechnicznych w miejscach kolizyjnych,- przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscach kolizyjnych - regulacja wysokościowa urządzeń. 4.7.Do zakresu prac projektowych objętych przedmiotową inwestycją należy przewidzieć: - przebudowę sieci rozdzielczo-oświetleniowej (przebudowa i budowa linii napowietrznych niskiego napięcia wraz z przyłączami)- dobudowę nowych punktów oświetleniowych w ramach istniejących mocy przyłączeniowych istniejącego oświetlenia drogowego- budowę nowych linii oświetleniowych zasilanych z nowych szaf (niskiego napięcia)- przebudowę linii kablowych niskiego napięcia. Linie napowietrzne niskiego napięcia ze względu na kolizję z planowaną inwestycją należy przebudować (kolizja istniejących słupów z projektowaną drogą). 4.8.Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji. 4.9.Zamawiający nie dopuszcza wskazywania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń i materiałów. 4.10.Jedynym wyjątkiem od tej zasady, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 4.11.Jeżeli przedmiot umowy został opisany w sposób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazuje dla tych elementów projektu, gdzie określono nazwy własne, opis (kryteria), które będą stanowiły podstawę do oceny równoważności. W przypadku, gdy Wykonawca użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe.4.12.Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 4.13.Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami . 4.14.Zakres i forma dokumentacji projektowej, którą Wykonawca winien wykonać i przekazać Zamawiającemu: zgodnie z opisem w PFU4.15.Zakres planowanych robót budowlanych: zgodnie z opisem w PFU5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 1 oraz w projektowanych postanowieniach umownych - załącznik nr 12 do SWZ 6.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Olsztyn. 7.Uwaga: zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty.8.Równoważność. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji programie funkcjonalno-użytkowym, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p.z.p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.9.Zgodnie z art. 101 ust. 5 p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p.z.p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.10.Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy.11.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskimi Normami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information