Zakup, dostawa i montaż nagłośnienia w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club".

Order Newsletter: 464579 Position: (oferta nr 3637722)

Client
"CENTRUM KULTURY" W KNUROWIE
State
śląskie
Address
44-190 Knurów, ul. Niepodległości 26
Phone
32 330-36-80
www
https://centrum-kultury.pl/
E-Mail
sekretariat@centrum-kultury.pl
Created
2022-11-29

"CENTRUM KULTURY" W KNUROWIE

Section I - The contracting

I.1) Name and address: "CENTRUM KULTURY" W KNUROWIE ul. Niepodległości 26 44-190 Knurów śląskie tel. 32 330-36-80 REGON 276905572 https://centrum-kultury.pl/

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup, dostawa i montaż nagłośnienia w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club".

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nagłośnienia w ramach projektu "Nowoczesny Dom Kultury w Knurowie - Centrum Kultury Hard Club", przeznaczonego do obsługi szerokiego spektrum imprez, od słownych po koncerty muzyki elektronicznej. 2. Zamówienie obejmuje dostarczenie sprzętu nagłośnienia do miejsca dostawy wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do budynku przy ul. Wincentego Witosa 6 w Knurowie, 44-196 Knurów, jego wniesienie, rozmieszczenie, instalację oraz uruchomienie.3. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z instalacją następującego sprzętu:1) zespół głośnikowy – Typ 1 – 2 sztuki; 2) zespół głośnikowy – Typ 2 – 2 sztuki; 3) wzmacniacze systemowe - ilość kanałów: 4;4) konsoleta foniczna – 1 sztuka; 5) zestaw przetworników analogowo-cyfrowych i cyfrowo-analogowych – 1 sztuka; 6) zestaw mikrofonu bezprzewodowego – 2 komplety; 7) sumator sygnału antenowego nadajników monitorów osobistych - 1 sztuka; 8) antena nadawcza systemu monitorów bezprzewodowych, osobistych - 1 sztuka; 9) bezprzewodowy tor monitora osobistego - 4 komplety, w tym: a) nadajnik; b) odbiornik; c) słuchawki douszne; 10) monitor odsłuchowy, podłogowy (Wedge) - 4 sztuki; 11) mikrofon wokalny – 4 sztuki: 12) mikrofon instrumentalny – Typ 1 – 4 sztuki; 13) mikrofon instrumentalny – Typ 2 – 1 sztuka; 14) mikrofon instrumentalny – Typ 3 – 2 sztuki; 15) mikrofon instrumentalny – Typ 4 – 4 sztuki; 16) mikrofon instrumentalny – Typ 5 – 2 sztuki; 17) mikrofon ambientowy – 1 sztuka; 18) statyw do mikrofonu – Typ 1 – 6 sztuk; 19) statyw do mikrofonu – Typ 2 – 6 sztuk; 4. ZABUDOWA URZĄDZEŃ (wzmacniacze mocy, cyfrowe przyłącze sceniczne, odbiornik mikrofonów bezprzewodowych). Zabudowę wzmacniaczy systemowych oraz cyfrowego przyłącza scenicznego należy wykonać w zamykanej systemem motylkowym skrzyni typu flightcase osadzonej na blokowanych kołach, wzmocnionej aluminiowymi profilami, z uchwytami do przenoszenia po dwóch bokach. Zabudowę odbiorników mikrofonów bezprzewodowych należy wykonać w zamykanej systemem motylkowym skrzyni typu flightcase, wzmocnionej aluminiowymi profilami, z uchwytami do przenoszenia po dwóch bokach. Skrzynię należy wyposażyć w wysuwaną szufladę 3HU na nadajniki doręczne oraz drobne akcesoria do pracy scenicznej. Skrzynie należy systemowo przewidzieć do stabilnego piętrowania.5. MONTAŻ URZĄDZEŃ:1) Montaż urządzeń głośnikowych Typ-1. Urządzenia głośnikowe Typ-1 należy podwiesić z zastosowaniem fabrycznych elementów montażowych do belki żelbetowej w linii przed progiem sceny; wysokość podwieszenia musi być ściśle skorelowana z dyspersja pionową urządzenia dla uzyskania pokrycia obszaru widowni.2) Montaż urządzeń głośnikowych Typ-2. Urządzenia głośnikowe Typ-2 należy zainstalować w przygotowanych, wymurowanych z podwójnej grubości niszach z bloczków silikatowych; wymiary nisz należy dobrać do wielkości urządzeń. Zabudowa musi być wykonana po obu stronach żelbetowego filaru, podpierającego płytę sceny.6. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, sprawnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz oryginalnie zapakowanego sprzętu.7. Dostarczone urządzenia mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny na zgodność z umową. Stwierdzenie w protokole odbioru niezgodności produktu z wymaganiami określonymi w umowie zobowiązuje Wykonawcę do wymiany produktu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z wymaganiami określonymi w umowie. Zamawiający ostatecznie odbierze przedmiot umowy po stwierdzeniu prawidłowości dokonanej wymiany. Wymiana produktu na nowy nastąpi w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i ryzyko związane z dostawą danego sprzętu do momentu podpisania protokołu jego odbioru przez Zamawiającego.8. Koszty transportu zamawianych produktów, ich wniesienia, rozmieszczenia i montażu ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi również wszelkie inne koszty które mogą wystąpić w związku z realizacją zamówienia, konieczne do jego kompletnego zakończenia. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wady i szkody zamawianego sprzętu, powstałe w czasie transportu do miejsca przeznaczenia wskazanego przez Zamawiającego.10. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.11. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe oferowanego przez Wykonawcę sprzętu muszą spełniać wymogi wskazane w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji Warunków Zamówienia dla niniejszego zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 32342400-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information

IV.3.5) The term tying with offer: 2022-12-07