Udzielenie kredytu długoterminowego, przeznaczonego na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych do wysokości 680.000 zł.

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3621048)

Client
Gmina Bielany
State
mazowieckie
Address
08-311 Bielany, ul. Słoneczna 2
Phone
025 7878013 w. 24
Fax
257 878 013
www
inwestycje.ugbielany@onet.pl
E-Mail
ugbielany@poczta.onet.pl
Created
2021-10-18

Gmina Bielany

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Bielany ul. Słoneczna 2 08-311 Bielany mazowieckie tel. 025 7878013 w. 24 fax. 257 878 013 REGON 53367600000000 inwestycje.ugbielany@onet.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Udzielenie kredytu długoterminowego, przeznaczonego na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych do wysokości 680.000 zł.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 4.1. Wspólny słownik zamówień CPV 66113000-5 usługi udzielenia kredytu 4.2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do wysokości 680.000,00 zł, przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. 4.3. Kredyt zostanie zaciągnięty na 11 lat. 4.4. Wyżej wymieniona kwota kredytu zostanie pozostawiona według dyspozycji Zamawiającego w miarę potrzeb najpóźniej do dnia 05.10.2021 r. 4.5. Uruchomienie kredytu będzie następowało na pisemne polecenie Zamawiającego (dopuszcza się możliwość przesłania informacji za pomocą fax, wówczas każda ze stron winna potwierdzić zwrotnie otrzymanie informacji) na konto bankowe Zamawiającego. 4.6. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne ustalone jako suma marży zaproponowanej przez wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 1 M. Wysokość marży będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. 4.7. Stawka WIBOR 1 M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres. 4.8. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytów lub kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonych kredytów lub kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 4.9. Spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu następować będzie w okresach raz na kwartał w dniu każdego ostatniego miesiąca kwartału (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej 7 dni roboczych przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami. 4.10. Za spłatę odsetek należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 4.11. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 4.12. Harmonogram spłaty rat kapitałowych: Spłata kredytu, który Gmina zamierza zaciągnąć w bieżącym roku do wysokości 680.000 zł, nastąpi w ratach: a. w latach 2022 - 2028 roku: 30.IV. – po 20 000 zł Łącznie 140.000 zł b. w 2029 roku: 30.IV. – 30 000 zł Łącznie 30.000 zł c. w 2030 roku: 30.IV. - 60 000 zł 31.VII. - 60 000 zł 30.XI. - 50 000 zł Łącznie 170.000 zł d. w 2031 roku: 30.IV. - 60 000 zł 31.VII. - 60 000 zł 30.XI. - 50 000 zł Łącznie 170.000 zł e. w 2032 roku: 30.IV. - 60 000 zł 31.VII. - 60 000 zł 30.XI. - 50 000 zł Łącznie 170.000 zł 4.13. Za spłatę kredytu lub ich rat przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności rat kredytowych przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy – spłata rat następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 4.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu przed terminem bez żadnych dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku wcześniejszej niż będzie to określone w umowie spłaty kredytu odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. 4.15. Wykonawca określi informacje i dokumenty odzwierciedlające rzeczywistą sytuację finansową Zamawiającego, które Zamawiający zobowiązany będzie składać w okresie kredytowania. 4.16. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4.17. Wykonawca wyznaczy pracownika upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym w sprawach związanych z wykorzystywanym kredytem. 4.18. Wykonawca nie będzie naliczał i pobierał jakichkolwiek prowizji i opłat po za tymi które przedstawił w ofercie celem obliczenia ceny oferty. 4.19. WIBOR 1M - do obliczeń należy przyjąć stawkę w wysokości 0,18 % ustaloną na podstawie notowania z dnia 03-09-2021 r.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111200-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information