Zaprojektowanie i budowa obiektu – Tężnia solankowa – reaktywacja

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3619402)

Client
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
State
mazowieckie
Address
03-122 Warszawa, Modlińska 197
Phone
22 44 38 406,
Fax
22 32 54 166
www
www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl
E-Mail
bialoleka.zp@um.warszawa.pl,
Created
2021-06-24

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka Modlińska 197 03-122 Warszawa mazowieckie tel. 22 44 38 406, fax. 22 32 54 166 REGON 15259663000360 www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zaprojektowanie i budowa obiektu – Tężnia solankowa – reaktywacja

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.), polegające na budowie obiektów - jednej tężni solankowej oraz zjazdu z drogi publicznej w dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy wraz ze wszystkimi wymienionymi w programie funkcjonalno-użytkowym oraz studium wykonalności / koncepcji z załącznikami (zwanymi dalej „PFU”), czynnościami (wyłącznie w zakresie dotyczącym zadania pn. Tężnia solankowa – reaktywacja, Budżet Partycypacyjny 2019, Projekt Nr 994, na działce ew. nr 37/3 z obrębu 4-16-03 oraz na części działek ew. nr 37/5 i 37/2 z obrębu 4-16-03 w m. st. Warszawie w Dzielnicy Białołęka), obejmujących uzyskanie swoim staraniem i swoim kosztem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, występowaniem z wnioskami, ponoszeniem opłat za uzyskanie wszelkich zgód i decyzji, uzyskanie zgód gestorów mediów i wykonanie przyłączy mediów, urządzeń, elementów małej architektury, gospodarki (w tym co najmniej 11 miesięcznej liczonej od dnia zawarcia umowy pielęgnacji roślin) zielenią i pozostałymi wymienionymi w PFU elementami.Obejmującymi w szczególności: 1) zaprojektowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego w zakresie wszystkich branż wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń; 2) budowę - na postawie zatwierdzonej pisemnie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej; 3) dostarczenie i napełnienie zbiornika solanką. Program funkcjonalno-użytkowy oraz studium wykonalności / koncepcji wraz z załącznikami stanowią dokumentację techniczną. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2.2. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: 11 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy, przy czym dokumentacja projektowa zostanie przekazana Zamawiającemu w terminie do 90 dni od zawarcia umowy. Szczegółowe zapisy dotyczące terminu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. 2.3. Długość okresu gwarancji Długość okresu gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (w tym na wszystkie niewymienione urządzenia i materiały, które zostały użyte lub wbudowane przy wykonaniu przedmiotu umowy) liczona od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość gwarancji jakości w przedziale 60 - 72 miesiące. 2.4. Klauzula społeczna Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2019, poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na postawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2020 r., poz. 1320) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w okresie wskazanym w § 3 wzoru umowy będą wykonywali prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, t.j. 1) zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót ziemnych; 2) pielęgnacja i podlewanie zieleni istniejącej, podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 3) wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób na postawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy. Szczegółowe informacje w § 16 wzoru umowy. 2.5. Rozwiązania równoważne 1) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji projektowej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 2.6. Ubezpieczenie Wykonawca jest zobowiązany do posiadania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto określona w ofercie Wykonawcy. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oryginał polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oryginału nowej polisy, z której będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje z zachowaniem ciągłości i wysokości, ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 2.7. Wartość zamówienia Wartość szacunkowa zamówienia netto wynosi 368 175,00 zł.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45200000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information