zamówienia na zakup części materiałów niezbędnych do wykonania przegród działowych-śluz na oddziałach covidowych na piętrach I i IV

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3619337)

Client
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
State
wielkopolskie
Address
60-631 Poznań, ul. Dojazd 34 34
Phone
61 8464770
Fax
61 8464765
www
www.szpitalmsw.poznan.pl
E-Mail
zamowienia@szpitalmsw.poznan.pl
Created
2021-06-21

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ul. Dojazd 34 34 60-631 Poznań wielkopolskie tel. 61 8464770 fax. 61 8464765 REGON 63117871000000 www.szpitalmsw.poznan.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: zamówienia na zakup części materiałów niezbędnych do wykonania przegród działowych-śluz na oddziałach covidowych na piętrach I i IV

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: - Klamka do ościeżnicy:- 2 szt :17,90 zł/szt, 35,80 zł/ 2 szt - Piana pistoletowa- - 1 szt.: 17,40 zł - Akryl szpachlowy- 2 szt :12,60 zł/szt, 25,20 zł / 2 szt -Skrzydło drzwiowe- 2 szt : 99,00 zł/szt, 198,00zł/ 2 szt - Ościeżnica- 2 szt : 85,00 zł/ szt, 170,00zł/2 szt - ościeżnica- 2 szt: 275,00 zł/szt, 550,00/ 2 szt

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 44190000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure:

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information