Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego nr 2 w Kaliszu

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3617442)

Client
Miasto Kalisz
State
wielkopolskie
Address
62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
Phone
48 627 654 300
www
http://www.kalisz.pl
E-Mail
zam.publ@um.kalisz.pl
Created
2021-05-07

Miasto Kalisz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Kalisz Główny Rynek 20 62-800 Kalisz wielkopolskie tel. 48 627 654 300 REGON 25085587700000 http://www.kalisz.pl

I.2) Type of contracting:

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego nr 2 w Kaliszu

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową, rozbudową i termomodernizacją obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 w Kaliszu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5 SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m. in.: 1) roboty dotyczące termomodernizacji obiektu: a) modernizacja instalacji c.o.; b) wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej; c) wymiana wentylacji mechanicznej w budynku D; d) docieplenie stropodachu ( budynki A i B); e) docieplenie stropodachu (budynki C,D i E); f) docieplenie ścian zewnętrznych; g) zamurowanie okien starych; h) zamurowanie drzwi starych; i) wymiana luksferów na fasadę; j) montaż nawiewników ciśnieniowych (okna istniejące); k) wymiana drzwi (zewnętrznych); l) zastosowanie nowego energooszczędnego oświetlania wewnętrznego wraz z montażem instalacji PV; 2) roboty dotyczące przebudowy i rozbudowy budynku: a) roboty rozbiórkowe, demontażowe, murowe (w tym rozbiórka komina murowanego z cegły o wys. ok. 19,00m); b) przebudowa pomieszczeń wewnętrznych; c) naprawa/ przebudowa posadzek w części budynku, wykonanie stropu na likwidowanym zejściem do piwnicy; d) tynkowanie, malowanie ścian i sufitów; e) zakup i montaż armatury i urządzeń sanitarnych wraz z pochwytami dla osób niepełnosprawnych; f) modernizacja/ przebudowa schodów i podestów zewnętrznych; g) wymiana/ montaż balustrad zewnętrznych, daszków osłonowych nad wejściami do budynku; h) budowa windy zewnętrznej (obsługującej 4 kondygnacje); i) zakup i montaż platformy przyschodowej wewnątrz budynku; j) przebudowa/ modernizacja instalacji zimnej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, instalacji gniazdkowej, uziemienia, połączeń wyrównawczych, teletechnicznej, kanalizacji deszczowej oraz kanalizacji sanitarnej zewnętrznej; k) wykonanie instalacji hydrantowej (dotyczy parteru w budynku A), l) zakup i montaż ażurowych osłon grzejnikowych skrzynkowych/ zawieszanych z płyty MDF wykończonych laminatem w klasie NRO; m) zakup i montaż poręczy zabezpieczających stolarkę okienną Of1, Of2, Of3 od wewnątrz, nie zawężającej szerokości spocznika (montowane we wnęce okiennej); n) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oznakowania budynku znakami bezpieczeństwa oraz dostawa i montaż gaśnic (dotyczy parteru w budynku A); o) zakup i montaż skrzynek lęgowych z trocinobetonu (16 szt.); p) zagospodarowanie terenu – wykonanie utwardzenia terenu, chodników, opaski wokół budynku oraz trawników oraz roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje wymiany stolarki okiennej z montażem parapetów wewnętrznych w pomieszczeniu stołówki (nr pom. 020) – okna O08 – 10 szt. oraz w pomieszczeniu zmywalni (nr pom. 024) - okno O09 - 1 szt. Zgodnie z Decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, stanowiącą załącznik do SIWZ, roboty wykonywane będą pod nadzorem ornitologa. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do zaleceń ornitologa, a skrzynki lęgowe zamontować według jego wytycznych, w miejscach i w sposób przez niego wskazany. Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania wyłącznie urządzeń dźwigowych posiadających certyfikat i aprobatę Urzędu Dozoru Technicznego. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie - nie mogą one zakłócać funkcjonowania placówki. Harmonogram prowadzenia prac należy uzgodnić z Dyrektorem Ośrodka. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót wyłącznie w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć i bezpieczeństwa uczęszczających tam dzieci. Najbardziej uciążliwe prace Wykonawca winien realizować w okresach niefunkcjonowania szkoły (wakacje, ferie, dni pracujące w okresie przerw świątecznych, itd.) 3. Szczegółowy zakres rzeczowy, zakres prac i sposób ich realizacji określony został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45214200-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information