Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3615177)
I.1) Name and address: Uniwersytet Opolski Pl. Kopernika 11 45-040 Opole opolskie tel. 077 5 415977 fax. 775 415 930 REGON 13820000000000 www.zamowienia.uni.opole.pl
I.2) Type of contracting: Uczelnia Publiczna
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Rebranding marki Uniwersytetu Opolskiego
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: „Rebranding marki Uniwersytetu Opolskiego”, przebiegający zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, w następujących po sobie etapach: Etap 1: Badania wizerunku, analiza potencjalnych odbiorców, konkurencji, trendów, benchmarkingu Etap 2: Strategia tj, zdefiniowanie marki/pozycjonowanie, ustalenie reguł komunikacji Etap 3: Rebranding tj. nowa identyfikacja wizualna, logo, księga znaków, formaty. Etap 4: Opracowanie wspólnego systemu identyfikacji wizualnej, projekty wzorów materiałów firmowych. Etap 5: Kreacja kampanii informacyjnej, wypracowanie linii kreatywnej, grafiki kampanii, spotu video i radiowego - kompleksowa produkcja Etap 6: Przygotowanie schematu nowej strony www
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79340000-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information