Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego.

Order Newsletter: 2021 Position: (oferta nr 3615162)

Client
Brzeskie Centrum Medyczne
State
opolskie
Address
49-301 Brzeg, ul. Mossora 1
Phone
774 446 521
Fax
774 446 522
www
http://bcm.brzeg-powiat.pl/
E-Mail
zozbrzeg@pro.onet.pl
Created
2021-04-09

Brzeskie Centrum Medyczne

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Brzeskie Centrum Medyczne ul. Mossora 1 49-301 Brzeg opolskie tel. 774 446 521 fax. 774 446 522 REGON 31343700000000 http://bcm.brzeg-powiat.pl/

I.2) Type of contracting: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego.

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1- 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego:http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia: Pakiet nr 1 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ, Pakiet nr 2 - Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; Pakiet nr 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; Pakiet nr 4 – Dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran– wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; Pakiet nr 5 - Dostawa plastrów i folii chirurgicznych– wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; Pakiet nr 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych– wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; Pakiet nr 7 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; Pakiet nr 8 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; Pakiet nr 9 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; Pakiet nr 10 - Dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; Pakiet nr 11 - Dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ; Pakiet nr 12 - Dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ; Pakiet nr 13 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ; Pakiet nr 14 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ; Pakiet nr 15 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ; Pakiet nr 16 - Dostawa podkładów, myjek i śliniaków – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ; Pakiet nr 17 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.17 do SIWZ; Pakiet nr 18 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.18 do SIWZ;

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33141000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information