druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608512)

Client
Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
State
pomorskie
Address
80-247 Gdańsk, ul. Sobótki 9 9
Phone
0-58 342-25-00
Fax
0-58 342-24-99
E-Mail
sekretariat@mzkzg.org
Created
2020-12-31

Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ul. Sobótki 9 9 80-247 Gdańsk pomorskie tel. 0-58 342-25-00 fax. 0-58 342-24-99 REGON 22045390300000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa: gazety (60 000 egzemplarzy), ulotek (15 000 sztuk) , schematów sieci komunikacyjnej (10 000 sztuk) , plakatów (3 500 sztuk), wyklejek (4 390 sztuk) , wizytówek (600 sztuk), piktogramów ( 1 800 sztuk) , materiałów na wychowanie komunikacyjne (32 000 sztuk) do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający wymaga (w każdej z grup) zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w §7 każdego ze wzorów umów (załącznik numer 2 do SIWZ) .

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79823000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information