Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608505)
I.1) Name and address: Gmina Czastary ul. Wolności 29 29 98-410 Czastary łódzkie tel. 062 7843111 fax. 062 7843191 REGON 25685485000000 www.czastary.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup kontenera - utworzenie zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Czastarach
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest „Zakup kontenera - utworzenie zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Czastarach”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Dostawę, transport i montaż kontenera w celu utworzenia zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Czastarach. Zaplecze szatniowo – sanitarne zlokalizowane będzie w miejscowości Czastary ul. Wolności dz. 1576/9 obręb Czastary. Kompleks szatniowo-sanitarny posadowiony będzie na podbudowie utwardzonej kostką betonową. Kompleks będzie się składał z przestrzennych elementów kontenerowej zabudowy powiązanych ze sobą w sposób jednoznaczny. W skład zaplecza wchodzić będzie: szatnia dla zawodników min. 25m2 z pomieszczeniem sanitarnym 3x natrysk, 2 WC, 2 x umywalka szatnia dla gości min. 25m2 z pomieszczeniem sanitarnym 3x natrysk, 2 WC, 2 x umywalka szatnia dla sędziów z natryskiem, WC i umywalka magazynek na sprzęt sportowy, pomieszczenie sanitarne dla kibiców 4x WC Tworząc obiekt na rzucie prostokąta o wymiarach 16,00m x 8,80m składający się z modułów kontenerowych, parterowy, niepodpiwniczony wg załączonego szkicu (szkic poglądowy). Specyfikacja Techniczna: Konstrukcja: spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane w narożach modułu, elementy konstrukcji ma ją być pokryte powłokami antykorozyjnymi w kolorze szarym i grafitowym, odprowadzanie wody deszczowej rynnami PCV wewnątrz słupów narożnych. Fundamenty: montaż na istniejącej podbudowie utwardzonej kostką betonową. Podłoga: ocynkowana blacha trapezowa, wełna mineralna o grubości 100 mm, płyta cementowo-drzazgowa gr. 20 mm, wykładzina PCV. Wykończenie podłogi listwami. Stropodach: blacha ocynkowana, płyta wiórowa gr. 12 mm, wełna mineralna o grubości 100 mm, folia paroizolacyjna, kasety z blachy lakierowanej. Ściany zewnętrzne o warstwach: blacha lakierowana, styropian gr. 75 mm, blacha lakierowana. Ściany wewnętrzne o warstwach: blacha lakierowana, styropian gr. 75 mm, blacha lakierowana. Okna: białe PCV z roletą. Drzwi: zewnętrzne: jednoskrzydłowe, stalowe, ocieplane, w odcieniu szarym lub grafitowym 900 x 2000 mm, wewnętrzne: jednoskrzydłowe, płycinowe białe 900 x 2000 mm, jednoskrzydłowe, płycinowe białe, łazienkowe 800 x 2000 mm Instalacja elektryczna: kontener w pełni wyposażony w instalację elektryczną i oświetleniową oraz instalację gniazd wtykowych 230 V, Uziemieni: przewód uziemiający, Instalacja grzewcza: grzejnik elektryczny 2kW i 1kW, Instalacja wentylacyjna: wentylatory elektryczne wywiewno – nawiewne. Kratka wentylacyjna. Instalacja wodno kanalizacyjna: Instalacja wodna wykonana z rur PP, instalacja kanalizacyjna wykonana rur PVC. Wyposażenie: umywalka, miska ustępowa, pisuar, elektryczny pojemnościowy podgrzewacza wody, natrysk, lustro z półką, uchwyt na papier toaletowy. Obróbki: zestaw obróbek, taśm, uszczelek rozprężnych i ściągów do połączenia kontenerów i ich zamaskowania – w komplecie. Obiekt musi być dostępny i dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Wraz z kontenerami należy dostarczyć dokumentację techniczną (3 egz.) niezbędny jak załącznik do zgłoszenie przez Zamawiającego robót budowlanych. Obiekt musi spełniać warunki techniczne zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz.U.2019.1065 t.j. z dnia 2019.06.07). Obiekt musi spełniać wymagania czasowego przebywania ludzi (do 4 godzin). Szkic zaplecza szatniowo – sanitarnego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Aktualne pozostają wyjaśnienia treści SIWZ z postępowania nr ITOŚ.ZP.271.6.2020 – załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 44211100-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information