Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3608471)
I.1) Name and address: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością os. Złotej Jesieni 1 1 31-826 Kraków małopolskie tel. 12 64 68 502 fax. 12 64 68 930 REGON 12118869400000 www.szpitalrydygier.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORA GŁÓWNEGO ORAZ BACK-UP
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych wraz z najmem analizatora głównego oraz back-up wraz z wyposażeniem dodatkowym, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Termin ważności przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż: 3 tygodnie od daty dostarczenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagania dotyczące analizatorów koagulologicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oferty nie zawierającego pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy b) okres gwarancji aparatu nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. c) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego szkolenia personelu Zamawiającego w jego siedzibie – os. Złotej Jesieni 1, Kraków wraz z dostarczeniem analizatorów. d) Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, o którym mowa w pkt 5 c) z podpisami przeszkolonych użytkowników stwierdzających ich faktyczną obecność na Dziennik Podawczy, w terminie 5 dni od daty przeprowadzenia szkolenia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego asortymentu w ramach wartości zawartej umowy. 7. Pozostałe warunki zamówienia określają projekty umów, stanowiące załącznik nr 3A oraz 3B do SIWZ. . WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych: a) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, w ciągu: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych (fax, email) zamówień składanych przez pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. b) Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni od daty złożenia zamówienia złożonego za pomocą maila lub faksu. Możliwość dostaw awaryjnych niezwłocznie jednak nie dłużej niż do 3 dni od daty złożenia zamówienia, złożonego za pomocą maila lub faksu . 2. Dostawa analizatorów: a) Najem analizatorów przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. b) Dostawa analizatorów do 4 tygodni od daty zawarcia umowy c) Przekazanie analizatorów Zamawiającemu przez Wykonawcę odbędzie się w obecności pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej na podstawie pisemnego protokołu odbioru potwierdzonego przez obie strony.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33696500-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information