Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3598360)
I.1) Name and address: Województwo Lubelskie ul. Spokojna 4 4 20-074 Lublin lubelskie tel. 81 44 16 636 fax. 81 44 06 308; 81 44 16 535 REGON 43101917000000 www.lubelskie.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych z budynku UMWL w Lublinie przy ul. Artura Grottgera 4.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych i zmieszanych z budynku UMWL w Lublinie przy ul. Artura Grottgera 4. 1. Umowa obowiązuje od 1 marca 2021 r. do 29 lutego 2024 r. 2. Przez odpady segregowane należy rozumieć: a) Tektury i papier – kod 20 01 01 b) Tworzywa sztuczne i metale – kod 20 01 39 c) Szkło – kod 20 01 02 d) Przez odpady zmieszane należy rozumieć odpady o kodzie – 20 03 01 3. W celu wykonania usługi, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojemniki o pojemności 240 litrów każdy, przeznaczone do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych (1 szt.), tektury i papieru (8 szt.), tworzywa sztuczne i metale (2 szt.), szkło (1 szt.). W przypadku pojemników na tektury i papier możliwość zamiany na pojemniki o większej pojemności w ilości proporcjonalnej do wielkości. 4. Przewiduje się odbiór 2006 pojemników o poj. 240 l. rocznie, w tym 249 – odpady zmieszane, 4764 – papier i tektura, 756 – tworzywa sztuczne i metale, szkło – 249. 5. Wywóz odpadów odbywać się będzie z częstotliwością: pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku. 6. Prace związane z odbiorem i wywozem odpadów odbywać się będą do godziny 6.45. 7. Odbiór i wywóz odpadów odbywać się będzie po uprzednim poinformowaniu portiera. 8. Każdorazowo portier budynku potwierdzi ilość odebranych pojemników z odpadami co będzie podstawą wystawienia faktury.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90513200-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information