Remont nawierzchni dróg gminnych

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3589438)

Client
Gmina Pszczółki
State
pomorskie
Address
83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
Phone
586 839 128
www
www.pszczolki.pl
E-Mail
urzad@pszczolki.pl
Created
2020-10-27

Gmina Pszczółki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Pszczółki ul. Pomorska 18 83-032 Pszczółki pomorskie tel. 586 839 128 REGON 54505300000000 www.pszczolki.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont nawierzchni dróg gminnych

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni dróg gminnych, który obejmuje: 1. Część I - Remont nawierzchni drogi gminnej o długości ok. 396 m ul. Sadowa w Różynach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni drogi gminnej ulicy Sadowej w miejscowości Różyny o łącznej długości ok. 396 mb, zjazdów na posesje (15 szt.), włączenia w drogi wewnętrzne (4 szt.) z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm C90/3 gr. 12 cm po zagęszczeniu. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. Prace przygotowawcze, w tym pomiary geodezyjne stanu istniejącego, wytyczenie zakresu robót; 2. Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość do 40 cm w km od 0+000 do 0+215 istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów i włączeń w drogi wewnętrzne wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wywozem materiału z korytowania na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwę nawierzchni z kruszywa na odcinku w km od 0+215 do 0+396; 4. Ułożenie w km od 0+000 do 0+215 dla jezdni i zjazdów warstw konstrukcyjnych: z geokompozytu złożonego z geosiatki o wytrzymałości min. 40/40 kN/m oraz geowłókniny o gramaturze min. 150 g/m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. min. 10 cm po zagęszczeniu, oraz warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa łamanego 0/31,5mm C50/30 gr. min. 20 cm po zagęszczeniu (z dopuszczeniem wykonania warstwy z betonu kruszonego frakcji 0/63 mm); 5. Wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i włączeń w drogi wewnętrzne z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm z litej skały C90/3 grubość warstwy min. 12 cm po zagęszczeniu na całym odcinku; 6. Szerokość jezdni drogi na odcinku od 0+000 do 0+215 wynosi 5 m natomiast na odcinku od 0+215 do 0+396 szerokość jezdni należy wykonać po istniejącym śladzie na wyprofilowanej i zagęszczonej powierzchni; 7. Zjazdy należy dostosować sytuacyjnie do istniejących bram lub planowanych wjazdów - w tym celu należy kontaktować się z właścicielami posesji i dla każdego z nich ustalić lokalizację; 8. Regulacja istniejących nawierzchni zjazdów i włączeń na połączeniu projektowanych nawierzchni z istniejącymi nawierzchniami; 9. Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń infrastruktury (studnie kanalizacyjne, obudowy zaworów wodociągowych, gazowych, hydrantów, studnie teletechniczne, wpusty deszczowe) znajdujących się w granicach robót; 10. Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z wykonaniem oznakowania czasowego zgodnie z projektem a następnie przywrócenie stałej organizacji ruchu po wykonaniu robót z Zapewnieniem w sposób nieprzerwany dostępu mieszkańców do posesji; 11. Uprzątnięcie i zagospodarowanie terenu placu budowy po wykonaniu robót; 12. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę. 2. Część II - Remont nawierzchni drogi gminnej o długości ok. 175 m ul. Polna w Skowarczu. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni drogi gminnej ulicy Polnej w miejscowości Skowarcz o długości ok. 175 mb, zjazdów na posesje (7 szt.), dojść do furtek (6 szt.) z płyt żelbetowych wielootworowych typu YOMB gr. 12,5 cm. Zapewnienie 50 % płyt YOMB na nawierzchnie leży po stronie Zamawiającego (płyty używane); dostawa 50% płyt YOMB na nawierzchnie leży po stronie Wykonawcy (płyty nowe). Zakres prac obejmuje między innymi: 1. Prace przygotowawcze w tym pomiary geodezyjne stanu istniejącego, wytyczenie zakresu robót; 2. Wykonanie wykopów w gruncie kat. I-IV wraz z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3. Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość do 20 cm istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów i dojść do furtek wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 4. Materiał z korytowania jezdni należy złożyć na odkład a następnie wbudować w pobocza. Nadmiar materiału z korytowania jezdni, zjazdów i dojść do furtek należy wywieźć na składowisko Wykonawcy i zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5. Wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i dojść do furtek (w tym jedno dojście w postaci schodów terenowych) z żelbetowych płyt wielootworowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm, układanych na podsypce piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem wolnych przestrzeni piaskiem. Szerokość jezdni z płyt wynosi 3 m. Zjazdy i dojścia do furtek należy dostosować sytuacyjnie do istniejących bram i furtek; 6. Płyty do wykonania nawierzchni w ilości 50 % (nowe) dostarcza Wykonawca, 50 % (używane) zapewnia Zamawiający; 7. Zamawiający wskaże miejsce, w którym są składowane płyty będące jego własnością. Wykonawca na własny koszt załaduje, przewiezie oraz rozładuje płyty w miejsce wbudowania. Koszty tych robót należy ująć w cenie oferty; 8. Regulacja istniejących nawierzchni zjazdów i dojść do furtek na połączeniu projektowanych nawierzchni z istniejącymi nawierzchniami; 9. Regulacja wysokościowa istniejących urządzeń infrastruktury (studnie kanalizacyjne, obudowy zaworów wodociągowych, gazowych, hydrantów, studnie teletechniczne, wpusty deszczowe) znajdujących się w granicach robót; 10. Utwardzenie poboczy kruszywem pozyskanym z korytowania jezdni złożonym na odkład. Grubość warstwy poboczy min. 15 cm po zagęszczeniu; 11. Ułożenie oporników betonowych 12x25 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 w miejscach połączeń zjazdów na posesje oraz na końcu odcinka jezdni; 12. Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z wykonaniem oznakowania czasowego zgodnie z projektem, a następnie przywrócenie stałej organizacji ruchu po wykonaniu robót z zapewnieniem w sposób nieprzerwany dostępu mieszkańców do posesji; 13. Uprzątnięcie i zagospodarowanie terenu placu budowy po wykonaniu robót; 14. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę. 3. Część III - Przebudowa zjazdu na ul. Wierzbową w Kleszczewku. Zakres zadania obejmuje: a) rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z utylizacją; b) wyrównanie podbudowy z wyprofilowaniem spadku; c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 8cm TT; d) regulacja kostki na terenie przylegającym do zjazdu; e) regulacja płyt drogowych przylegających do zjazdu. 4. Część IV - Naprawa dróg z płyt typu Yomb ilość ok. 200m2. Zakres zadania obejmuje: a) przełożenie wystających, „klawiszujących” lub nierównych płyt; b) wymiana uszkodzonych płyt z wyrównaniem nawierzchni (płyty nowe, materiał Wykonawcy); 5. Część V - Naprawa jezdni z kostki brukowej w Pszczółkach ul. Norwida (ok. 30m2). a) rozbiórka istniejącej nawierzchni ok. 30 m2; b) wyrównanie podbudowy; c) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 8 cm pochodzącej z rozbiórki. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacjach oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 7. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w podbudowie kruszyw innych niż opisane w dokumentacji. Zamawiający nie dopuszcza zamiennego stosowania materiałów pochodzących z odzysku, posiadających certyfikaty oraz badania zezwalające na stosowanie w budownictwie drogowym. Należy zwrócić szczególną uwagę na uzyskanie prawidłowego wskaźnika zagęszczenia gruntu na wykonanej podbudowie, zwłaszcza po trasie istniejących sieci. 8. Podczas prowadzenia robót należy (w miarę możliwości) zapewnić dojazd do wszystkich nieruchomości w obrębie prowadzonych robót, oraz możliwość odbioru odpadów komunalnych przez uprawniony podmiot. W trakcie realizacji prac nie zezwala się na poruszanie się sprzętu oraz transportu materiałów po drogach innych niż przewidziane do przebudowy. 9. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: prace ziemne, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni, zagęszczanie podłoża, ustawianie krawężników i obrzeży betonowych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111200-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający ustala wadium w wysokości: część I- 2.000,00 zł; część II- 1.000,00 zł; część III - 250,00 zł; część IV - 300,00 zł; część V- 100,00 zł.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information