Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu: ul. Kilińskiego/ul. Pomorska w Łodzi.

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3589419)

Client
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
State
łódzkie
Address
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 175
Phone
42 6384959, 6384911
Fax
42 638-49-58
www
www.zdit.uml.lodz.pl
E-Mail
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Created
2020-10-27

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 175 90-447 Łódź łódzkie tel. 42 6384959, 6384911 fax. 42 638-49-58 REGON 47317005200000 www.zdit.uml.lodz.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu: ul. Kilińskiego/ul. Pomorska w Łodzi.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących urządzeń na skrzyżowaniu ulic Pomorskiej i Kilińskiego w Łodzi, polegający na demontażu istniejących sygnalizatorów, istniejącego okablowania i wykonania nowego dla sygnalizatorów świetlnych, montażu nowych kolumn sygnalizacyjnych przy napięciu pracy 230V. Remont obejmować będzie również sygnalizację akustyczną dla osób niedowidzących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym - Tom I SIWZ, w Tomie II SIWZ - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie III SIWZ – ,,Formularz aktu umowy” . 2.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Formularzu cenowym, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 2.2. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 2.3. Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe /specyfikacje techniczne / opisy itp. 3. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: wymianie, montażu i demontażu urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz nadzorze nad montażem i uruchomieniem urządzeń sterującymi sygnalizacją świetlną były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularze aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na minimalny okres 24 miesięcy licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego. Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information