Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3580017)
I.1) Name and address: Uniwersytet Opolski Pl. Kopernika 11 45-040 Opole opolskie tel. 077 5 415977 fax. 775 415 930 REGON 13820000000000 www.zamowienia.uni.opole.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup aparatury na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury, w podziale na części: 1.1. Część nr 1 – Zakup chłodziarki dla Instytutu Inżynierii Środowiska i Biotechnologii w ramach projektu rewitalizacja budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Kominka 6., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 1.2. Część nr 2 – Zakup mikroskopów edukacyjnych dla Wydziału Chemii (11 sztuk), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. 1.3. Część nr 3 – Zakup suszarki laboratoryjnej z konwekcją naturalną dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Opolskiego (1 szt.) , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 2. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela minimum dwudziestocztero- [ 24 ] miesięcznej gwarancji. 2.1. Okres gwarancji wskazany w pkt. 2 (odpowiednio do części) jest okresem minimalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym, tj.: w załączniku nr 1 do SIWZ, zwanym dalej Formularzem ofertowym, może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy (odpowiednio do części). 3. Poprzez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się: 3.1. w części nr 1: dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji (bez instruktażu użytkowania). 3.2. w części nr 2-3: dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 38540000-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information