Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 1050D w m. Koźlice

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3570881)

Client
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
State
wielkopolskie
Address
61-553 Poznań, Jana Spychalskiego 34
Phone
618 357 901,
Fax
618 334 651
E-Mail
zp@posir.poznan.pl,
Created
2020-08-05

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy Jana Spychalskiego 34 61-553 Poznań wielkopolskie tel. 618 357 901, fax. 618 334 651 REGON -0000000000000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 1050D w m. Koźlice

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: I. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę wraz z rozbudową drogi powiatowej nr 1050D w m. Koźlice”, na odcinku od km 3+050 do km 4+070. 1. Wykonanie, minimum trzech koncepcji układu ciągów ruchu pieszego i samochodowego z dostosowaniem parametrów drogi do klasy Z, w podziale na odcinki. a. koncepcje powinny wstępnie określać parametry techniczne poszczególnych odcinków. b. szacunkowe wartości realizacji poszczególnych elementów zawartych w przedłożonych koncepcjach. c. zatwierdzona przez Zamawiającego Koncepcja ustali podział na odcinki. 2. Wykonanie dokumentacji technicznej, w oparciu o zatwierdzoną koncepcję, umożliwiającej Zamawiającemu wykonanie robót budowlanych, na podstawie decyzji ZRID lub decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, w zależności od rozwiązań koncepcji na poszczególnych odcinkach. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla wszystkich niezbędnych branż i uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień, zgód na wejście w teren sąsiednich nieruchomości, uzgodnień branżowych, zatwierdzeń warunków lub odstępstw oraz sprawdzeń wymaganych prawem do uzyskania decyzji ZRID lub innego dokumentu zezwalającego na wykonanie robót budowlanych. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie technicznych rozwiązań drogowych, odwodnienia, usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem na trasie inwestycji, a także uregulowań formalno-prawnych dotyczących działek pasa drogowego. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje przygotowania dla Zamawiającego dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót, tj. przedmiary, kosztorys inwestorski, STWiOR, SST, projekty wykonawcze. 5. Właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia ma umożliwić Zamawiającemu pozyskanie, na realizacje robót budowlanych, środków zewnętrznych, w tym np. z Funduszu Dróg Samorządowych. 6. W zakresie przedmiotu zamówienia należy: a) opracować projekty budowlane lub materiały do zgłoszenia, w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych na poszczególnych odcinkach, b) opracować projekty wykonawcze, z podziałem na poszczególne odcinki, c) opracować projekty tymczasowej i stałej organizacji ruchu z zatwierdzeniami, d) opracować kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami, w podziale na odcinki, w tym w układzie elementów scalonych, e) opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiOR, zawierającą SST, z podziałem na odcinki, f) przygotować mapy do celów projektowych, g) wykonać dokumentację geotechniczną, h) wykonać (w razie potrzeby), mapy zatwierdzające projekty podziału nieruchomości, przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w zależności od rozwiązań koncepcji na poszczególnych odcinkach, i) opracować (w razie potrzeby) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, j) uzyskać w niezbędnym zakresie i na swój koszt: opinie, uzgodnienia, pozwolenia wymagane odrębnymi przepisami, które umożliwią uzyskanie odpowiednio decyzji budowlanych na realizację zadania, k) uzgodnić z Zamawiającym rozwiązania materiałowe, l) odbyć w ramach wynagrodzenia ofertowego co najmniej trzy konsultacje z Zamawiającym, w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia i dokonać weryfikacji projektowanych rozwiązań w obowiązkowej wizji w terenie, m) złożyć kompletny wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej/zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych. II. Założenia przedprojektowe i wymagania Zamawiającego: 1. W związku z planowanym ubieganiem sią przez Zamawiającego o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację robót budowlanych, projektowana przebudowa wraz z rozbudową drogi, powinna być zgodna z zapisami Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej, z dnia 2 marca 1999 r., sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, oraz posiadać: a) normatywną szerokość projektowanej drogi przy ruchu dwukierunkowym – parametry techniczne dla drogi klasy Z, b) konstrukcję drogi dla nawierzchni mineralno-bitumicznych grysowych, c) konstrukcję chodników dla nawierzchni z kostki betonowej 8 cm d) szerokość chodników bez obrzeży i krawężników ma wynosić min. 2 m, e) szerokość poboczy ma wynosić min. 1 m, f) właściwe odprowadzenie wód deszczowych z nawierzchni (kanalizacja deszczowa, rowy chłonno – odparowujące, w zależności od warunków terenowych), g) niezmienną niweletę na zjazdach, h) oznakowanie pionowe dróg przy pomocy znaków normatywnych, i) oznakowanie poziome dróg przy pomocy mas grubowarstwowych, j) połączenie drogi powiatowej z istniejącym układem komunikacyjnym (drogi gminne, drogi wewnętrzne, zjazdy publiczne, zjazdy indywidualne itp.) o nawierzchni utwardzonej, o odmiennej kolorystyce lub specyfice materiałowej, k) regulację wysokościową studzienek, l) usunięcie kolizji z ewentualną przebudową sieci (podziemnej i napowietrznej) i innych elementów infrastruktury znajdującej się w obrębie opracowania (wg potrzeb), m) uzyskanie wszelkich uzgodnień dotyczących infrastruktury technicznej, n) inwentaryzację zieleni kolidującej, plan wycinki z decyzjami, a w kosztach ujęcie nasadzeń zamiennych wraz z pielęgnacją. 2. Wykonawca ma opracować dokumentację techniczną w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego), Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) - kompletną z punktu widzenia celu, któremu ma służyć zgodnie z umową, obowiązującymi normami, przepisami techniczno- budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej - wg. stanu prawnego aktualnego na dzień składania wniosku do administracji budowlanej, co potwierdzi złożeniem odpowiedniego oświadczenia, w tym zakresie. III. Wykaz opracowań do przekazania Zamawiającemu: 1. koncepcja - 2 egzemplarze 2. projekt budowlany - 5 egzemplarzy, 3. projekt wykonawczy - 5 egzemplarzy, 4. projekt tymczasowej organizacji ruchu z zatwierdzeniem - 2 egzemplarze, 5. projekt stałej organizacji ruchu z zatwierdzeniem - 2 egzemplarze, 6. dokumentacja geotechniczne - 2 egzemplarze, 7. mapy podziału nieruchomości - 5 egzemplarzy, 8. analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi - 2 egzemplarze, 9. kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami, z podziałem na odcinki - 2 egzemplarze, 10. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze, Opracowania, o których mowa w ust. III, należy przygotować w wersji papierowej oraz przekazać Zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku w postaci płyty CD/DVD/pendrive. Wersję elektroniczną przygotować w formie edytowalnej (w oparciu o oprogramowanie środowiska CAD, Office, Norma lub inne, zaakceptowane przez Zamawiającego) oraz plików pdf. Dokumenty umieszczone na nośniku muszą być aktualne i zgodne z materiałami przekazanymi w formie papierowej. IV. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca dysponuje osobą, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, na stanowisko projektanta głównego branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu drogowych obiektów budowlanych oraz zrealizował co najmniej jedną dokumentację w oparciu o procedurę ZRID, w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni asfaltowej, o długości powyżej 0,5 km, która obejmuje również projekt odwodnienia, oświetlenia i chodniki. 2. Wykonawca udzieli pięcioletniej rękojmi i gwarancji. 3. Odbyć w ramach wynagrodzenia ofertowego co najmniej cztery konsultacje z Zamawiającym (jedna na etapie opracowania koncepcji i trzy na etapie opracowania dokumentacji), w trakcie przygotowywania przedmiotu zamówienia i dokonać weryfikacji projektowanych rozwiązań w obowiązkowej wizji w terenie 4. Część rysunkową należy oprawić w formie segregatorów lub innej zaakceptowanej przez Zamawiającego formie ze wzmocnioną częścią przeznaczoną do wpięcia. 5. Zamawiający wymaga aby rozwiązania projektowe zapewniały: a) spełnienie warunków technicznych dróg publicznych klasy Z, b) efektywne zagospodarowanie wód deszczowych uwzględniając minimalizację opłat środowiskowych, c) konieczność zapewnienia bezpieczeństwa dla ruchu pieszych, d) usunięcie kolizji z ewentualną przebudową sieci (podziemnej i napowietrznej) i innych elementów infrastruktury znajdujących się w obrębie opracowania, 6. W ramach wynagrodzenia umownego, w okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego sprawowanie nadzoru autorskiego, w zakresie: a) na etapie przygotowania postepowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót, poprzez przygotowanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich, zgodnie z zapisami załącznika nr 6 – wzór umowy, b) na etapie prowadzenia postępowania przetargowego, na wyłonienie wykonawcy robót, poprzez przygotowanie odpowiedzi dla Zamawiającego na pytania oferentów dotyczące zakresu dokumentacji technicznej, c) na etapie realizacji robót budowlanych, być w gotowość do uczestniczenia w konsultacjach na placu budowy, w ramach nadzorów autorskich, według potrzeb i na wezwanie Zamawiającego, nie częściej niż cztery razy w miesiącu. W przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dokumentacji projektowej - ich usunięcie, w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi powinno się odbywać w ramach zakresu czynności, bez dodatkowej zapłaty. Wizyty na placu budowy związane z usunięciem błędów w dokumentacji projektowej nie będą traktowane jako nadzory autorskie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia produktów innych niż przyjęte w dokumentacji - równoważnych pod względem parametrów technicznych wskazanych przez projektanta jako istotne dla wykonania robót. 8. Zamawiający na każdym etapie projektowania ma prawo wnosić uwagi do dokumentacji projektowej, w tym również do przedmiarów i kosztorysów. 9. Z chwilą zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia, za wykonanie dokumentacji technicznej, przechodzą na niego autorskie prawa majątkowe do projektu na wszystkich polach eksploatacji. Szczegółowe zapisy w tym zakresie są zawarte w załączniku nr 6 – wzór umowy, a Zamawiający uzyskuje prawo do dysponowania prawami zależnymi do dokumentacji projektowej. 10. Do dokumentacji projektowej Wykonawca obowiązany jest dołączyć oświadczenie, że dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 11. Na etapie przygotowania oferty zalecana jest wizja w terenie.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71240000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information