Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Przedszkola nr 13 w Legnicy (LBO)”

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3570843)

Client
Prezydent Miasta Legnicy
State
dolnośląskie
Address
59-220 Legnica, pl. Słowiański 8 8
Phone
076 7212100
Fax
076 7212115
www
www.legnica.um.gov.pl
E-Mail
im@legnica.um.gov.pl
Created
2020-08-05

Prezydent Miasta Legnicy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Prezydent Miasta Legnicy pl. Słowiański 8 8 59-220 Legnica dolnośląskie tel. 076 7212100 fax. 076 7212115 REGON 39064725100000 www.legnica.um.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Przedszkola nr 13 w Legnicy (LBO)”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie Miejskiego Przedszkola nr 13 w Legnicy : Zakres prac: a) wykonanie bezpiecznej, elastycznej nawierzchni na podbudowie, b) dostawa i montaż zestawów zabawowych – 3 sztuk, c) dostawa i montaż huśtawki wahadłowej podwójnej – 4 sztuki, d) dostawa i montaż huśtawki wagowej – 8 sztuk, e) dostawa i montaż sprężynowców dwuosobowych – 3 sztuki, f) dostawa i montaż talerza na sprężynach, g) dostawa i montaż karuzeli, h) dostawa i montaż zestawu symulującego ulicę, i) dostawa i montaż stolików kwadratowych – 2 sztuki, j) dostawa i montaż dwóch tablic (tablica do rysowania i tablica z regulaminem), k) dostawa z montażem elementów małej architektury: ławka z oparciem – 6 sztuk, kosz metalowy – 2 sztuki, l) montaż 2 szt. tablic LBO. m) wykonanie kontroli pomontażowej placu zabaw (norma PN-EN 1176-7:2009) Wszystkie elementy wolne – nie mogą zawierać metali ciężkich. Szczegółowy zakres zamówienia – określa dokumentacja – Rozdział 4 – SIWZ oraz projekt umowy – Rozdział 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040 – tekst jednolity z późn. zmianami) - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233200-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wadium w wysokości 3.000,00 PLN słownie trzy tysiące złotych. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information