Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3565531)
I.1) Name and address: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Al. Jana Pawła II 25 37-450 Stalowa Wola podkarpackie tel. +48508082032, +48506656760 REGON 384503002 http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1657
I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Utrzymanie czystości poprzez mycie, czyszczenie i sprzątanie wiat przystankowych na terenie Gminy Stalowa Wola do końca 2020r.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości poprzez mycie, czyszczenie i sprzątanie wiat przystankowych na terenie Gminy Stalowa Wola do końca 2020 roku. Zakres usługi obejmuje: 1) mycie całych wiat przystankowych (108) wraz ze wszystkimi jej elementami oraz sprzątnięciem wiaty i jej bezpośredniego otoczenia sezonowo i na żądanie – urządzeniem wysokociśnieniowym przy użyciu odpowiednich detregentów, 2) czyszczenie powierzchni wiat przystankowych z zabrudzeń np. farbą lub innymi substancjami trudno zmywalnymi, 3) jednorazowe (interwencyjne) sprzątanie wiaty i jej bezpośredniego otoczenia z pozostawionych zanieczyszczeń ( stałych i ciekłych). 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z najwyższą starannością, poprzez usunięcie ze wszystkich elementów wiaty: brudu, kurzu, napisów, plakatów nie związanych z rozkładami jazdy, plam i zacieków zgodnie z treścią umowy i zakresem robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym również prawa budowlanego. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: a) mycie, czyszczenie i sprzątanie wiat przystankowych, b) przekazania Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo aktualizowana. c) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca (podwykonawca) na wezwanie Zamawiającego winny będzie przedstawić dowody (oświadczenie wykonawcy, iż stosunek pracy osób wymienionych w pkt.3 ppkt. 1 z wykonawcą ma formę umowy o pracę, potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt.3. 5. W przypadku niewywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy. 6. Nazwy i kody robót wiodących wg CPV: - 90060000-3 Mycie szyb I ścian wiat, - 90690000-0 Usuwanie graffiti.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90060000-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information