Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3549795)
I.1) Name and address: Gmina Wodzisław ul. Krakowska 6 6 28-330 Wodzisław świętokrzyskie tel. 041 3806118 fax. 041 3806118 REGON 29101085000000 www.wodzislaw.biuletyn.net
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Remonty nawierzchni nieulepszonych gruntowych, tłuczniowych przy użyciu równiarki samojezdnej na drogach gminnych, wewnętrznych i dojazdowych do pól.
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów poprzez profilowanie nawierzchni nieulepszonych dróg tłuczniowych, gruntowych i polnych oraz wbudowanie materiału kamiennego przy użyciu równiarki samojezdnej na drogach gminnych, wewnętrznych i dojazdowych do pól na terenie Gminy Wodzisław. 2. W zakres przedmiotowy zamówienia wchodzi m.in.: 1) profilowanie dróg gruntowych bez zagęszczenia na powierzchni ok. 23 000 m2 przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej. Zamawiający przewiduje wykonanie tych robót w czasie ok. 80,50 maszynogodzin. W zakresie profilowania dróg przy użyciu równiarki zamówienie obejmuje wykonanie: a) prac przygotowawczych, b) dwu lub trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) - w zależności od technicznych potrzeb. 2) wbudowanie tłucznia kamiennego (niesort 0-31,5) na powierzchni ok. 29950 m2. Zamawiający przewiduje wykonanie tych robót w czasie ok.137,77 maszynogodzin Materiał do wykonania robót zakupi i dostarczy do miejsca wbudowania Zamawiający. W zakres robót wchodzą: a) prace przygotowawcze, b) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącej nawierzchni lub podłoża, c) rozścielenie i wypełnienie ubytków nawierzchni tłuczniem - wyrównanie naprawianych miejsc (powierzchni) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża przy użyciu równiarki drogowej. 3) wbudowanie tłucznia kamiennego (niesort 0-63) na powierzchni ok. 30 500 m2 Zamawiający przewiduje wykonanie tych robót w czasie ok.106,75 maszynogodzin .Materiał zakupi i dostarczy do miejsca wbudowania Zamawiający. W zakres robót wchodzą: a) prace przygotowawcze, b) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, c) równomierne rozścielenie tłucznia do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego przy użyciu równiarki drogowej. Dla celów rozliczeniowych przyjmuje się, że 1 maszynogodzina pracy równiarki jest równa 1 godzinie zegarowej jej pracy. 3. Roboty, o których mowa powyżej należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót STWiOR (zał. nr 5 do SIWZ), która szczegółowo określa sposób realizacji robót. 4. Wykonanie robót równiarką następować będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego - po wcześniejszym (co najmniej jednodniowym) pisemnym zgłoszeniu Zamawiającego. 5. Podana wielkość zamówienia jest ilością przewidywaną i może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia obmiaru lub zmniejszenia ilości godzin pracy sprzętu Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 6. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, żeby operator równiarki był zatrudniony na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.) za wyjątkiem sytuacji, gdy operatorem jest właściciel przedsiębiorstwa/firmy. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników wykonawcy przy jej wykonywaniu. Wykonawca przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji będzie przedstawiał oświadczenie o zatrudnieniu operatora równiarki zgodnie z ww. przepisami. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań są określone we wzorze umowy – zał. nr 3.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233000-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information