Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3549765)
I.1) Name and address: Gmina Brześć Kujawski pl. Władysława Łokietka 1 87-880 Brześć Kujawski kujawsko-pomorskie tel. 54 231 63 10 fax. 54 231 63 24 REGON 91086681500000 www.brzesckujawski.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przebudowa budynków na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Część 1. Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku byłego ośrodka zdrowia w Wieńcu na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej. Zakres zadania obejmuje przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania części budynku byłego ośrodka zdrowia w Wieńcu na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej przy ul. Klonowej 2 w Wieńcu, na działce 304/1 obręb 0027 Wieniec, w tym: - utworzenie filii biblioteki publicznej z kawiarenką internetową, - utworzenie filii Brzeskiego Klubu Pracy, - zaprojektowanie nowych utwardzeń i zagospodarowanie terenu działki, wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, - remont pomieszczeń na poziomie I pietra oraz pomieszczeń piwnicznych, - wymiana instalacji elektrycznej, sanitarnej, instalacji c.o. Część 2. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Brzeziu o pomieszczenia na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej wraz z modernizacją boiska i zagospodarowaniem terenu. Zakres zadania obejmuje: a) Rozbudowę Szkoły Podstawowej w Brzeziu o pomieszczenia na potrzeby aktywizacji społeczno-zawodowej (branża budowlana, sanitarna, elektryczna, opaska przy budynku), tj. rozbudowę istniejącego budynku szkoły podstawowej w Brzeziu o pomieszczenia świetlicy środowiskowej o pow. użytkowej ok. 270m2, zlokalizowanej za głównym budynkiem szkoły od strony południowej, połączonej z istniejącym obiektem poprzez łącznik, wykonanie chodnika i tarasu. b) Roboty drogowe i parking; c) Modernizację boiska i zagospodarowanie terenu. Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): Część 1. do 30.09.2020r. Część 2. a) i b) do 31.08.2020r.; c) do 30.11.2020r. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót budowlanych. Termin płatności: 30 dni przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP). Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 63 000.00 zł
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information