Rozbudowa i przebudowa wodociągów w Gminie Wielkie Oczy

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3549752)

Client
Gmina Wielkie Oczy
State
podkarpackie
Address
37-627 Wielkie Oczy, Leśna 2
Phone
166310126
Fax
166310126
www
wielkieoczy.info.pl
E-Mail
ug@wielkieoczy.info.pl
Created
2020-04-03

Gmina Wielkie Oczy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Wielkie Oczy Leśna 2 37-627 Wielkie Oczy podkarpackie tel. 166310126 fax. 166310126 REGON 65090058800000 wielkieoczy.info.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rozbudowa i przebudowa wodociągów w Gminie Wielkie Oczy

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie podzielono na dwie części: 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale i sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, oraz wymiana zasuw sieciowych. 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych i wymiana pomp. Standard i zakres wykonania zamówienia określają załączone do SIWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 p.z.p. prezentuje załączona do SIWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna. Roboty do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia załączona do SIWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale i sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, oraz wymiana zasuw sieciowych: 1) Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale (Dokumentacja projektowa – od strony 97 do strony 129), 2) Rozbudowa sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska (Dokumentacja projektowa – od strony 97 do strony 129 z wyłączeniem przyłączy wodociągowych Wólka Żmijowska). 3) Wymiana zasuw sieciowych – (Dokumentacja projektowa – od strony 97 do strony 179), Przedmiar robót - roboty grupy 1 (poz. 1.1.1 – 1.2.18) i grupy 2 (poz. 2.1.1 – 2.2.21), część grupy 8 (poz. 8.6.3.1 – 8.6.3.6), oraz roboty określone w przedmiarze robót branży elektrycznej (poz. 1.1 – 1.26). część 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych i wymiana pomp: 1) Budowa stacji podnoszenia ciśnienia Łukawiec – (Dokumentacja projektowa od strony 130 do strony 179), 2) Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej 2 x 151 m3 (dz. nr ewid. 1668 w m. Łukawiec) - (Dokumentacja projektowa – od strony 130 do strony 170), 3) Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej 2 x 53 m3 (dz. nr ewid. 1955/2 w m. Łukawiec) - (Dokumentacja projektowa – od strony 131 do strony 173), 4) Wymiana obudowy studni głębinowych, pomp – (Dokumentacja projektowa – od strony 171 do strony 179), Przedmiar robót - roboty grupy 4 (poz. 4.1.1 – 4.10.1), grupy 5 (poz. 5.1.1 – 5.7.5), część grupy 6 (poz. 6.5.1 – 6.5.4). Zamówienie podzielono na 2 etapy: Etap I. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale i sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, oraz wymiana zasuw sieciowych: 1) Rozbudowa sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, część 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych, i wymiana pomp: 1) Budowa stacji podnoszenia ciśnienia Łukawiec, 2) Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej 2 x 151 m3 (dz. nr ewid. 1668 w m. Łukawiec), 3) Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej 2 x 53 m3 (dz. nr ewid. 1955/2 w m. Łukawiec). Etap II. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale i sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska, oraz wymiana zasów sieciowych: 1) Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale, 2) Wymiana zasuw sieciowych, część 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych i wymiana pomp: 1) Wymiana obudowy studni głębinowych, wymiana pomp. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ. Podstawą wyceny oferty jest Dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia dokumentem podstawowym jest dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, a nie zasadniczym dla dokonania wyceny oferty. W przypadku różnic pomiędzy tymi dokumentami dokumentem pierwszym jest Dokumentacja projektowa. W związku z dofinansowaniem inwestycji ze środków Unii Europejskiej, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań, w tym organizacyjnych, w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt. 5 niniejszej SIWZ. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za zaniedbania lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności za nie wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym umową, skutkujące np. utratą dofinansowania. W sytuacji tej Zamawiający będzie miał prawo do żądania naprawienia szkody obejmującej stratę w postaci utraty dofinansowania, w wysokości utraconego dofinansowania. Żądanie odszkodowania od Wykonawcy z tytułu utraconego dofinansowania nie ogranicza prawa Zamawiającego do wystąpienia wobec Wykonawcy z innymi roszczeniami przewidzianymi umową oraz przepisami Kodeksu cywilnego. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.): 1) Część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej Łukawiec – Bihale oraz rozbudowa sieci wodociągowej Żmijowiska – Wólka Żmijowska: roboty ziemne, prace monterskie, roboty wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego; betoniarskie; 2) Część 2. Stacja podnoszenia ciśnienia, zbiorniki magazynujące wodę Łukawiec, wymiana obudowy studni głębinowych, wymiana pomp i zasuw sieciowych: roboty ziemne, prace monterskie, roboty wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego, roboty murarskie, brukarskie, betoniarsko-zbrojeniowe, ciesielskie, dekarskie, spawalnicze, elektryczne, malarskie. Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace w/w wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenie, że osoby wykonujące w/w czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie w/w oświadczenia, będzie podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu oświadczenie na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 3.13 SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 800,00 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 2000,00 zl za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zgodnie z art. 29 ust. 5 p.z.p. Dokumentacja techniczna uwzględnia wymagania w zakresie dostępności wszystkich użytkowników obiektu, w tym osób niepełnosprawnych. Wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 p.z.p. zostały określone w Dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zadanie zostanie sfinansowane z następujących źródeł: - dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, Poddziałanie 4.3.2 Zaopatrzenie w wodę. - środków własnych Gminy Wielkie Oczy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45231300-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information