Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rajgród

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543855)

Client
Gmina Rajgród
State
podlaskie
Address
19-206 Rajgród, ul. Warszawska 32 32
Phone
86 272 19 40
Fax
86 272 19 41
www
http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/
E-Mail
anna.bukowska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
Created
2020-02-21

Gmina Rajgród

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Rajgród ul. Warszawska 32 32 19-206 Rajgród podlaskie tel. 86 272 19 40 fax. 86 272 19 41 REGON 45066974300000 http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rajgród

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rajgród”. Inwestycja objęta nadzorem polegała będzie m. in. na: a) Wykonaniu dokumentacji wykonawczej modernizacji oświetlenia uwzględniającej klasy dróg i kategorie oświetlenia (zgodnie z załączonymi obliczeniami), zapewniającej osiągnięcie wymaganych normami parametrów (spełnienie wymagań określonych w normie oświetlenia drogowego PN-EN 13201:2016 lub równoważnego systemu odniesienia) wraz z uzgodnieniami i obliczeniami fotometrycznymi. b) demontażu 295 szt. istniejących opraw oświetleniowych, w tym przekazanie i rozliczenie opraw w uzgodnionym zakresie z Zamawiającym i PGE Dystrybucja S.A. RE Łomża, c) wymianie wysięgników do opraw oświetleniowych, d) montaż 295 opraw oświetleniowych LED:  drogowych o mocy maksymalnej 30 W - 3 sztuki,  drogowych o mocy maksymalnej 40 W - 173 sztuki,  drogowych o mocy maksymalnej 81 W - 57 sztuk,  parkowych o mocy maksymalnej 20 W - 62 sztuki, e) wymianie osprzętu elektrycznego, f) wymianie systemu sterowania oświetleniem (w zakres zadania wchodzi dostawa i instalacja 11 szt. szafek oświetleniowych wyposażonych w układ kompensacji mocy biernej, elementy systemu sterowania i zarządzania, ograniczniki przepięć oraz wyniesienie układów pomiarowych poza obszar stacji transformatorowych), g) wykonaniu pomiarów końcowych:  skuteczności zerowania sterowników,  skuteczności ochrony p.por. obwodów oświetlenia ulicznego,  luminancji oświetlenia, h) wykonaniu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją (numery słupów, numery stacji i szaf oświetleniowych, kierunki i nazwy obwodów), i) wykonaniu protokołów pomiarów wymaganych parametrów, j) dostarczeniu pomiarów współczynnika mocy dla każdej szafki oświetleniowej przed i po redukcji mocy w oprawach, potwierdzającej spełnienie wymagań związanych z nieprzekroczeniem ponadnormatywnej energii biernej. k) wykonaniu powykonawczego audytu oświetlenia, potwierdzającego osiągnięcie wskaźników produktu wskazanych l) dostawie do nieodpłatnego korzystania oprogramowania koniecznego do zmiany czasu oraz wielkości redukcji mocy opraw oświetleniowych wraz z niezbędnymi urządzeniami, m) w okresie gwarancji – obsługa systemu oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, n) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania dla osób wskazanych przez Zamawiającego, o) na miesiąc przed upływem terminu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę - wykonywanie przeglądu gwarancyjnego, p) Jeżeli producent opraw, szaf, systemów lub innych urządzeń wchodzących w skład zamówienia wymaga - dla zachowania ważności gwarancji - wykonania montażu lub sprawdzenia montażu, lub wykonania przeglądów gwarancyjnych przez przedstawiciela producenta lub autoryzowanego przez producenta instalatora - Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zapewni udział takiej osoby w montażu i przeglądach. 2.2 W wyniku realizacji inwestycji powinny zostać osiągnięte następujące wskaźniki produktu: - szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych[tony równoważnika CO2] (CI 34), na poziomie 137,33 - ilość energii pierwotnej zaoszczędzonej w wyniku realizacji projektu (MWh/rok), na poziomie 516,29. 2.3 Szczegółowo zakres objętego nadzorem zadania określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, audyt oraz przedmiar, przy czym przedmiar oraz dokumentacja projektowa i audyt stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu ZP.271.1.2020 (dostępne na stronie Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/dcd87a03a4ff207/2020/zamwienia_publiczne_2020/zp27112020/zp2712020---modernizacja-oswietlenia-ulicznego-w-gminie-rajgrod.html 2.3 Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi. 2.4 Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z opisem technicznym, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 2.5 Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do: a) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac z dokumentacją projektową, w szczególności specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzania jakości wykonywanych prac, zastosowanych urządzeń i materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu; c) zatwierdzania materiałów oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą prac, ze STWiOR, dokumentacją projektową, d) podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji zadania w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; e) kwalifikacji materiałów rozbiórkowych niestanowiących odpadu, nadających się do dalszego wykorzystania, przekazanych Zamawiającemu przez Wykonawcę; f) potwierdzania faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad; g) sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej przed odbiorem końcowym; h) uczestnictwa w odbiorach, końcowym i ostatecznym inwestycji; i) wydawania kierownikowi budowy poleceń, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, j) żądania od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i STWiOR; k) bieżącej kontroli ilości, terminowości i poprawności wykonywanych prac, podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; l) bieżącego sprawdzania zgodności zamontowanych urządzeń z wymaganiami Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości – wzywania Wykonawcy do usunięcia wad; m) żądania od Wykonawcy prac deklaracji właściwości użytkowych, deklaracji zgodności na znak CE, certyfikatu ENEC, obliczeń fotometrycznych montowanych opraw oświetleniowych, dla potwierdzenia spełniania wymagań postawionych przez Zamawiającego oraz zgodności z normą PN-EN 13201, atestów, certyfikatów i innych dokumentów dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń; n) weryfikacji wyników pomiarów i raportów z badań branży elektrycznej oraz w razie potrzeby dokonywania pomiarów i sprawdzeń elektrycznych; o) po rozpoczęciu prac nadzorowania nad wykonaniem zadania z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie oraz uczestnictwo w odbiorach instalacji; p) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); q) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia. r) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71520000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information