Wymiana 38 sztuk kopuł klap dymowych polegająca na demontażu zniszczonych i dostawie wraz z montażem nowych kopuł klap dymowych na dachu obiektu Arena Gliwice przy ul. Akademicka 50

Order Newsletter: 2020 Position: (oferta nr 3543850)

Client
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
State
śląskie
Address
44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21 21
Phone
32 238 55 30
Fax
32 238 55 27
www
www.gliwice.eu
E-Mail
za@um.gliwice.pl
Created
2020-02-21

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych Ul. Zwycięstwa 21 21 44-100 Gliwice śląskie tel. 32 238 55 30 fax. 32 238 55 27 REGON 27625533500000 www.gliwice.eu

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wymiana 38 sztuk kopuł klap dymowych polegająca na demontażu zniszczonych i dostawie wraz z montażem nowych kopuł klap dymowych na dachu obiektu Arena Gliwice przy ul. Akademicka 50

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Wymiana 38 sztuk kopuł klap dymowych polegająca na demontażu zniszczonych i dostawie wraz z montażem nowych kopuł klap dymowych na dachu obiektu Arena Gliwice przy ul. Akademickiej 50” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty z załączniku nr 5 do SIWZ, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej jako: OPZ). Wymagany termin gwarancji: (min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, maks. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji ma być taki sam jak okres rękojmi, Wymagany termin rękojmi: (min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, maks. 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi ma być taki sam jak okres gwarancji.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 31625200-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information