SUKCESYWNA DOSTAWA IMPLANTÓW KOSTNYCH DO ZABIEGÓW URAZOWYCH I ORTOPEDYCZNYCH

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531999)

Client
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
State
wielkopolskie
Address
64-400 Międzychód, ul. Szpitalna 10 10
Phone
095 7482011
Fax
095 7482711 wew. 122
www
www.spzoz-miedzychod.com.pl
E-Mail
zampub@spzoz-miedzychod.com.pl
Created
2019-12-06

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 10 10 64-400 Międzychód wielkopolskie tel. 095 7482011 fax. 095 7482711 wew. 122 REGON 00031024900000 www.spzoz-miedzychod.com.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: SUKCESYWNA DOSTAWA IMPLANTÓW KOSTNYCH DO ZABIEGÓW URAZOWYCH I ORTOPEDYCZNYCH

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: SUKCESYWNA DOSTAWA IMPLANTÓW KOSTNYCH DO ZABIEGÓW URAZOWYCH I ORTOPEDYCZNYCH Przez dostawę sprzętu Zamawiający rozumie cykliczną dostawę implantów w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Pakiet musi być oferowany w całości, brak którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Międzychodzie. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego faksem od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:30 z terminem realizacji maksymalnie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia Wymagane warunki dla oferowanego drobnego sprzętu medycznego: - Oferowane implanty winny spełniać odpowiednie warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych, tj. posiadać certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny – zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego. - Asortyment, który jest przedmiotem postępowania przetargowego musi posiadać odpowiednie: zaświadczenia lub certyfikaty lub atesty lub świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie szpitalnym. Podane ilości asortymentu w Formularzu Asortymentowo-Cenowym są ilościami szacunkowymi. W przypadku zakupu mniejszych ilości od podanych w pakiecie Wykonawca/Dostawca nie będzie rościł prawa do konieczności wykupu pozostałej części.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33183100-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information