BIEŻĄCE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA WE WŁOCŁAWKU

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531698)

Client
"Baza" sp. z o.o.
State
kujawsko-pomorskie
Address
87-800 Włocławek, ul. Bojańczyka 7
Phone
542 326 276
Fax
542 326 276
www
http://hotelratuszowy.pl/bip/
E-Mail
malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl
Created
2019-12-05

"Baza" sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: "Baza" sp. z o.o. ul. Bojańczyka 7 87-800 Włocławek kujawsko-pomorskie tel. 542 326 276 fax. 542 326 276 REGON 58892310000000 http://hotelratuszowy.pl/bip/

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: BIEŻĄCE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W STREFIE PŁATNEGO PARKOWANIA WE WŁOCŁAWKU

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku w Strefie Płatnego Parkowania we Włocławku (dotyczy parkingów na jezdniach, chodnikach oraz ciągów pieszych, na których wyznaczono miejsca postojowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres zamówienia obejmuje: 1) W przypadku utrzymania czystości i porządku od 1 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia (Okres Zimowy): a) utrzymywanie całodobowego dyżuru w Okresie Zimowym, a w jego ramach prowadzenie kontroli stanu nawierzchni należącej do Strefy Płatnego Parkowania pod względem drożności komunikacyjnej, b) zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem, środkami chemicznymi i materiałami uszorstniającymi powierzchni parkingów wyznaczonych na jezdniach, placach i chodnikach Strefy Płatnego Parkowania, zgodnie z warunkami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 nr 230 poz. 1960), c) oczyszczanie na bieżąco ze śniegu i lodu powierzchni parkingów w Strefie Płatnego Parkowania wyznaczonych na jezdniach, placach i chodnikach, d) oczyszczanie na bieżąco ze śniegu i lodu całych powierzchni chodników, na których wyznaczono miejsca postojowe w Strefie Płatnego Parkowania, e) usuwanie błota powstałego po stopnieniu opadłego śniegu, z powierzchni parkingów wyznaczonych na jezdniach, placach i chodnikach w Strefie Płatnego Parkowania, f) usunięcie po Okresie Zimowym wysypanego piasku, z powierzchni parkingów wyznaczonych na jezdniach, placach i chodnikach Strefy Płatnego Parkowania, g) przy braku śniegu, lodu - wykonywanie prac porządkowych – usuwanie wszelkich zanieczyszczeń, tj. zamiatanie, usuwanie nieczystości stałych, opadłych liści, gałęzi, itp. w Strefie Płatnego Parkowania. 2) W przypadku utrzymania czystości i porządku w okresie od 1 kwietnia do 31 października (Okres Pozostały): a) usuwanie (zbieranie, zamiatanie) i wywóz wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni parkingów wyznaczonych na jezdniach, placach i chodnikach Strefy Płatnego Parkowania oraz ich utylizacja, b) usuwanie (zbieranie, zamiatanie) i wywóz wszelkich zanieczyszczeń z całych powierzchni chodników, na których wyznaczono miejsca postojowe w Strefie Płatnego Parkowania oraz ich utylizacja, Przez „wszelkie zanieczyszczenia” Zamawiający rozumie w szczególności błoto, piasek, kamienie, muł, gruz betonowy, żwir, niedopałki papierosów, gałęzie, liście, zwierzęce odchody, wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, porzucone lub zgubione ładunki, elementy pojazdów oraz inne zanieczyszczenia powstające w wyniku ruchu pieszego i kołowego lub z innych przyczyn. 2. W okresie Zimowym prace polegające na odśnieżaniu tj. usunięciu śniegu, lodu i błota należy wykonać na bieżąco. Odśnieżanie należy rozpocząć niezwłocznie jednak nie później niż w czasie dwóch godzin od ustania opadów lub opadów powodujących grubość pokrywy śnieżnej większą niż 3 cm. W przypadku ciągłych opadów śniegu prace należy powtarzać tak często, aby grubość pokrywy śnieżnej nie przekroczyła 3 centymetrów. Wykonawca zobowiązany będzie do składania codziennych meldunków za dobę minioną do godziny 12:00 pocztą elektroniczną na niżej wskazany adres email: spp@spolkabaza.pl. 3. Usuwanie użytego materiału do uszorstkowienia powierzchni po upływie okresu śliskości i wywóz do instalacji przyjmowania odpadów nastąpi nie później niż w terminie 5 dni po ustąpieniu pokrywy lodowej. 4. W Okresie Zimowym, w przypadku braku śniegu i lodu, a także w Okresie Pozostałym, prace polegające na oczyszczaniu i usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń winny być wykonane na bieżąco, w miarę potrzeb, codziennie we wszystkie dni tygodnie również w niedziele i święta. 5. Wywóz wszelkich zanieczyszczeń, nagromadzonych przy pracach porządkowych winien być wykonywany na bieżąco. Po zakończonych zabiegach należy uprzątnąć nagromadzone nieczystości. Niedopuszczalne jest pozostawienie na następny dzień zgromadzonych odpadów podczas prac porządkowych. 6. Wszelkie czynności Wykonawca powinien wykonywać rzetelnie, stosownie do pory roku i warunków atmosferycznych, bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zamawiającego, a zebrane odpady w ramach wykonywanej usługi winny być przekazane do utylizacji. 7. Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca winien uwzględnić godziny działania Strefy Płatnego Parkowania we Włocławku, tj. godziny 8:00 do 18:00. 8. Obszar objęty Strefą Płatnego Parkowania [SPP] określa uchwała nr 100/XVI/2003 Rady Miasta Włocławek z dnia 15 grudnia 2003 r. zmieniona uchwałą nr 33/XVI/2008 Rady Miasta Włocławek z dnia 31 marca 2008 r., uchwałą nr XXXV/336/09 Rady Miasta Włocławek z dnia 29 października 2009 r., uchwałą nr V/6/2015 Rady Miasta Włocławek z dnia 9 lutego 2015 r. oraz uchwałą nr XIX/56/2016 Rady Miasta Włocławek z dnia 30 maja 2016 r. (załączniki nr 9-12 do SIWZ). 9. W razie konieczności (szczególnie w przypadku opadów śniegu) do wykonywania zadania należy używać specjalistycznego sprzętu mechanicznego. W przypadku gdzie użycie sprzętu jest niemożliwe z uwagi na warunki techniczne terenu prace należy wykonywać ręcznie. 10. Sprzęt do realizacji zadania powinien być sprawny i dostosowany ciężarem właściwie do oczyszczania chodników i ulic. Zamawiający nie dopuszcza do stosowania do oczyszczania chodników sprzętu o ciężarze przekraczającym 2 tony. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag co do jakości sprzętu mechanicznego wykorzystywanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w całym okresie realizacji zamówienia gotowości pracowników i oferowanego sprzętu, 13. Zebrane zmieszane odpady komunalne oraz bioodpady zebrane w ramach realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie dostarczał do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, w tym instalacji komunalnych, o których mowa w art. 38b ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019r., poz. 701 ze zm.). 14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ wraz z załącznikami.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90610000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information