Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531673)

Client
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
State
śląskie
Address
43-300 Bielsko-Biała, ul. Karola Miarki 11
Phone
334 995 600
Fax
334 995 652
www
www.mops.bielsko.pl
E-Mail
katarzyna_suchy@bielsko.biala.pl
Created
2019-12-05

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Karola Miarki 11 43-300 Bielsko-Biała śląskie tel. 334 995 600 fax. 334 995 652 REGON 70810575000000 www.mops.bielsko.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów, aneksów socjalnych oraz wind w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części zamówienia. 2.1. Część 1 – usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej tj. budynku głównego, Pawilonów A i B przy ul. Karola Miarki 11 oraz budynku przy ul. 1 Maja 17a. 2.2. Część 2 – usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej zlokalizowanym przy ul. Filarowej 50. 2.3. Część 3 – usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej zlokalizowanym przy Placu Ratuszowym 9. 2.4. Część 4 – usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej zlokalizowanym przy Placu Opatrzności Bożej 18. 2.5. Część 5 – usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej zlokalizowanym przy ul. Krakowskiej 2a (Noclegownia). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz powierzchni, zakres usług i harmonogram prac dotyczący poszczególnych części zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ, przy czym zaleca się osobistą wizytę w poszczególnych budynkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z zachowaniem szczególnej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się zapewniać profesjonalne środki czyszczące i pielęgnujące niezbędne do wykonywania usługi porządkowej, sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi: a) sprzęt i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne, b) środki chemiczne muszą być nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie jako wymaganie by osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowego zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze czasu pracy odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i za wynagrodzeniem w wysokości nie niższej niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalane na podstawie odrębnych przepisów. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę w postaci poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę. Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), tj. nie powinna uwidaczniać w szczególności adresów i nr PESEL pracowników. Nie podlegają natomiast anonimizacji: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu i te elementy umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w/w dokumentacji na każde pisemne wezwanie Zamawiającego. 8. Wykonawca będzie zobowiązany w toku realizacji umowy informować o wszelkich zmianach kadrowych i aktualizować w razie konieczności oświadczenia i dokumenty. Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę zatrudnić innego pracownika na podstawie umowy o pracę. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych z pracownikami świadczącymi pracę w zakresie wykonywania usług porządkowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 7 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10. W przypadku zaniechania obowiązku przedłożenia dokumentacji, o której mowa w ust. 7, Zamawiający będzie upoważniony do zastosowania sankcji z tytułu nienależytego wykonania umowy (zgodnie z § 9 umowy), a także do powiadomienia o powyższym Państwowej Inspekcji Pracy. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił osobę Koordynatora, który będzie sprawował nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie osobiście sprawdzał jakość wykonywanej usługi minimum jeden raz w tygodniu. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag i będzie odpowiedzialny za przekazywanie osobom sprzątającym uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information