Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531607)
I.1) Name and address: Gmina Biała Piska Plac Adama Mickiewicza 25 25 12-230 Biała Piska warmińsko-mazurskie tel. 87 4241350, 4241363 fax. 87 4241351 REGON 79067149000000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Świadczenie usług pocztowych w zakresie odbierania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej na 2020 rok
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. na rzecz Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, ich ewentualnych zwrotów oraz usług kurierskich w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188) w ilości i rodzajach określonych w załączniku Nr 1a do SIWZ w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. 3.2 Szczegółowych opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ. 3.3 Ilość i rodzaj przesyłek określonych w załączniku nr 1a do SIWZ ma charakter wyłącznie szacunkowy i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach, a po stronie Wykonawcy podstaw do wysuwania roszczeń w przypadku nadawania przesyłek w ilościach mniejszych lub większych niż szacunkowe. Zmiany ilości oraz/lub rodzaju przesyłek nie stanowią podstawy do zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. 3.4.Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia przesyłek. Przesyłki nierejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego. Zestawienia sporządzane będą przez Zamawiającego w dwóch identycznych egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Potwierdzenie przekazania przesyłek będzie następowało poprzez wpisanie daty i złożenie podpisu na dokumencie zawierającym m. in. wykaz adresatów. 3.5 Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę na wskazany na przesyłce adres do każdego miejsca w kraju i zagranicą. 3.6 Realizacja przedmiotowego zamówienia odbywać się musi zgodnie z wymogami przepisów o ochronie danych osobowych. Informacje o adresatach (a tym treść korespondencji) muszą być odpowiednio zabezpieczone, aby uniemożliwić do nich dostęp osobom niepowołanym. 3.7 W przypadku zaginięcia przesyłki rejestrowej Wykonwca zobowiązuje się do uiszczenia odszkodowania Zamawiającemu w wysokości adekwatnej do wartości poniesionej szkody 3.8 Wykonawca musi dysponować placówką odbiorczą na terenie miasta Biała Piska. 3.9 Placówka musi być czynna w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku. 3.10 Usługi pocztowe będą opłacane przez Zamawiającego po miesiącu rozliczeniowym. Wykonawca wystawi fakturę VAT zawierającą zestawienie ilościowo – wartościowe poszczególnych przesyłek pocztowych. Faktury będą płatne przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (wymóg Zamawiającego stanowi kryterium pozacenowe) od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (w tym dostarczonej: w wersji papierowej, za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania lub poczty elektronicznej na adres a-mail Zamawiającego: faktury@bialapiska.pl. 3.11 Wykonawca wystawi fakturę na: Nabywca: Gmina Biała Piska ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska NIP 849-14-99-704. Odbiorca: Gmina Biała Piska – Urząd Miejski w Białej Piskiej, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska. 3.12 Jeśli w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 64110000-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information