Dostawa sprzętu AGD dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3524432)

Client
Izba Skarbowa w Poznaniu
State
wielkopolskie
Address
61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
Phone
061 8586100
Fax
061 8522224
www
www.is.poznan.pl
E-Mail
piotr.frackowiak@wp.mofnet.gov.pl
Created
2019-11-12

Izba Skarbowa w Poznaniu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Izba Skarbowa w Poznaniu ul. Cyryla Ratajskiego 5 5 61-726 Poznań wielkopolskie tel. 061 8586100 fax. 061 8522224 REGON 00102297200000 www.is.poznan.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa sprzętu AGD dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD - Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań lub miejsce/miejsca zadeklarowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (dotyczy sytuacji wskazania przez Wykonawcę miejsca/miejsc dostawy właściwego/właściwych dla części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca złożył ofertę). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 21 części: 1) Część od 1 - 5 – Dostawa chłodziarki duże. 2) Część od 6- 8 – Dostawa – chłodziarki małe, 3) Część od 9 - 13 – Dostawa – ekspresy, 4) Część od 14 - 18 – Dostawa - kuchenki mikrofalowe 5) Część od 19 - 21 – Dostawa - zmywarki Przedmiotowe ilości sprzętu AGD wraz ze wskazaniem miejsca ich dostawy zostały określone w załączniku 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 - 6 do SIWZ: - dla części nr 1 - 5 zamówienia – załącznik nr 2 - dla części nr 6 -8 zamówienia – załącznik nr 3 - dla części nr 9 - 13 zamówienia – załącznik nr 4 - dla części nr 14 - 18 zamówienia – załącznik nr 5 - dla części nr 19 -21 zamówienia – załącznik nr 6

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39711100-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information