wykonywanie w okresie 12 miesięcy prac remontowych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520173)

Client
Instytut Lotnictwa
State
mazowieckie
Address
02-256 Warszawa, al. Krakowska 110
Phone
22 8460011 wew. 261
Fax
22 1160525
www
https://ilot.edu.pl
E-Mail
maciej.marzec@ilot.edu.pl, edyta.sitnik@ilot.edu.pl
Created
2019-10-23

Instytut Lotnictwa

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Instytut Lotnictwa al. Krakowska 110 02-256 Warszawa mazowieckie tel. 22 8460011 wew. 261 fax. 22 1160525 REGON 37374000000000 https://ilot.edu.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: wykonywanie w okresie 12 miesięcy prac remontowych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie 12 miesięcy prac remontowych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa. Przez prace remontowe Zamawiający rozumie prace obejmujące remont, przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz bieżącą konserwację. Przez bieżącą konserwację Zamawiający rozumie prace zmierzające do zachowania w należytym stanie przedmiotu, którego praca dotyczy, w celu zapewnienia możliwości użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem i aktualnymi standardami. Prace remontowe będą realizowane we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i w użytkowanych obiektach budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, posiadał przez cały okres realizacji umowy polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą swym zakresem przedmiot realizacji Umowy na kwotę nie niższą niż 700 000,00 PLN. Zamawiający zastrzega, iż w przedmiotowej polisie nie może występować franszyza redukcyjna (udział własny). Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat przed podpisaniem umowy. W przypadku gdy opłata przewidziana jest transzami, Wykonawca zobowiązany jest przekazać dowód dokonania zapłaty każdej z transz w terminie 5 dni od dnia kiedy zapłata stanie się wymagalna. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić i udokumentować Zamawiającemu ciągłość polis OC w ww. zakresie. Jeżeli polisa będzie wystawiona w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na podstawie średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów na poziomie nie gorszym niż wymagania określone w ww. normach. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy /Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm./: 1) koordynacja robót w zakresie robót ogólnobudowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych; 2) prace w zakresie ogólnobudowlanym oraz w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych. Przedmiotowy warunek nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, który będzie wykonywał osobiście ww. zakres prac. 8. Na każde żądanie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w trakcie realizacji ww. umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do wglądu, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania ww. żądania, następujących dokumentów: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Zmiana ww. terminu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. 9. W przypadku gdy Wykonawca zaniecha zawarcia umowy o pracę lub w terminie określonym w ust. 9 nie przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumentów, o których mowa w ust. 8 lub zawrze umowę o pracę na wymiar czasu pracy pracownika mniejszy niż faktyczny wymiar czasu wynikający z zakresu wykonywanych przez niego czynności, Zamawiający uzna, że doszło do niedopełnienia wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których Wykonawca nie wykazał dopełnienia przedmiotowego wymogu. 10. Przed złożeniem oferty, Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. W tym celu należy wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej w sposób, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 2 SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wysokość wadium wynosi: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information