Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych będących w zasobie OReg AMW w Szczecinie

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520155)

Client
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
State
mazowieckie
Address
02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A 3
Phone
022 501 93 16
Fax
022 6269150
www
www.wam.net.pl
E-Mail
bp@wam.net.pl
Created
2019-10-23

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A 3 02-004 Warszawa mazowieckie tel. 022 501 93 16 fax. 022 6269150 REGON 01126394600000 www.wam.net.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych będących w zasobie OReg AMW w Szczecinie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45421100-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information