Dokumentacja projektowa ulic w centrum Brus - Etap I: Przebudowa ul. Polnej w Brusach

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520107)

Client
Gmina Brusy
State
pomorskie
Address
89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
Phone
523 969 302
Fax
523 969 303
www
brusy.pl
E-Mail
zp@brusy.pl
Created
2019-10-23

Gmina Brusy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Brusy ul. Na Zaborach 1 89-632 Brusy pomorskie tel. 523 969 302 fax. 523 969 303 REGON 92351251000000 brusy.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dokumentacja projektowa ulic w centrum Brus - Etap I: Przebudowa ul. Polnej w Brusach

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla przebudowy ulicy Polnej w Brusach w ramach zadania: „Dokumentacja projektowa ulic w centrum Brus”. 2. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje: 1) rozbiórkę istniejącej nawierzchni, 2) przebudowę istniejącej infrastruktury energetycznej nN , 3) przebudowę istniejącej infrastruktury teletechnicznej, 4) budowę kanalizacji deszczowej w ul. Polnej (kanalizację deszczową należy włączyć kolektor ogólnospławny w ul. Chełmowskiej), 5) rozbiórkę istniejącej i budowę nowej kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą przyłączy do granicy pasa drogowego w ul. Polnej (kanalizację sanitarną należy włączyć w istniejący kolektor ogólnospławny w ul. Chełmowskiej), 6) rozbiórkę istniejącej i budowę nowej sieci wodociągowej na odcinku od dz. ewid. 129/1 do ujęcia wody, 7) wymianę przyłączy wodociągowych w granicy pasa drogowego (na całym projektowanym odcinku) 8) budowę oświetlenia, 9) budowę nawierzchni drogowych (jezdnia asfaltowa o szer. 5,5 m, z obustronną opaską/poboczem z kostki betonowej o szerokości min. 0,75 m na długości 293 m i jednostronną opaską/poboczem z kostki betonowej o szerokości 1,5 m), 10) przebudowa skrzyżowania z drogą wojewódzką DW236, 11) budowę oświetlenia ulicznego, 12) budowa linii zasilającej do oświetlenia świątecznego, 13) przebudowę istniejącej infrastruktury energetycznej nN , 14) przebudowę istniejącej infrastruktury teletechnicznej, 15) oznakowanie poziome i pionowe – sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu, 16) urządzenie zieleni, 3. W zakres jednego kompletu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wchodzą: 1) Projekt budowlany opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz niezbędnymi uzgodnieniami – 5 egz. każda branża (każda branża w osobnej teczce), 2) Projekt organizacji ruchu – 2 egz. 3) Przedmiar robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129) –1 egz. (tylko wersja elektroniczna). Przedmiar winien zawierać:  wyliczenia dla poszczególnych pozycji robót, z których wynikać będą ilości na poszczególne roboty,  nakłady z tytułu robót demontażowych, transportu, zagospodarowania odpadów (ilości w tonach) oraz wszystkie inne nakłady mające wpływ na ryczałtowy koszt realizacji robót,  odniesienie do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129) - 5 egz. (w łączności z projektem budowlanym) 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129) - 2 egz. każda branża 6) Kosztorys inwestorski, opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) - w ilości 2 egz. Wszystkie w/w opracowania należy dostarczyć w wersji elektronicznej w formacie PDF, zapisane na nośniku danych (płyta CD – 2 egz.). Dodatkowo opracowanie wymienione w ust. 3 pkt. 3) i 6) należy dostarczyć w formacie ATH. 4. Do dokumentacji projektowej Wykonawca załącza wykaz sporządzonych opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest na do nieodpłatnego uaktualniania kosztorysów do czasu zakończenia inwestycji (do czasu realizacji inwestycji, jednak nie dłużej niż 3 lata od uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę/zrid). 6. W ramach wynagrodzenia określonego §5 ust. 1 Załącznik Nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowy Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym przy uzyskiwaniu niezbędnych uzgodnień dokumentacji projektowej, pozwoleń i decyzji koniecznych dla uzyskania pozwolenia na budowę i udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane oraz przygotowywania niezbędnych do tego materiałów oraz ewentualnych uzupełnień i zmian w dokumentacji projektowej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71220000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information