Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519183)
I.1) Name and address: Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Os. XXX-Lecia 21 21 47-303 Krapkowice opolskie tel. 77 44 67 228 fax. 77 44 59 826 REGON 16021349900000 www.kcz.krapkowice.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń i materiałów do sterylizacji dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Dostawa materiałów opatrunkowych, obłożeń i materiałów do sterylizacji dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2.1 – 2.18 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://kcz.krapkowice.pl/przetargi stanowiące integralną część SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; część nr 2 – Dostawa osłonki do badań USG – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; część nr 3 – Dostawa opatrunków – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; część nr 4 – Dostawa materiałów do sterylizacji i serwet – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; część nr 5 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; część nr 6 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; część nr 7 – Dostawa opatrunków – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; część nr 8 – Dostawa opatrunków – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; część nr 9 – Dostawa żelu hydrokoidowego – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; część nr 10 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; część nr 11 – Dostawa środków do higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ; część nr 12 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ; część nr 13 – Dostawa opatrunków – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ; część nr 14 – Dostawa ubrania operacyjnego – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ; część nr 15 – Dostawa gąbki żelatynowej – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ; część nr 16 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ; część nr 17 – Dostawa opatrunków – wg załącznika nr 2.17 do SIWZ; część nr 18 – Dostawa opatrunków – wg załącznika nr 2.18 do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33141110-4
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information