Przebudowa drogi gminnej w Konewce

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519160)

Client
Gmina Inowłódz
State
łódzkie
Address
97-215 Inowłódz, ul. Spalska 2 2
Phone
(044) 710 12 33
Fax
(044) 710 12 33
E-Mail
inwestycje@inowlodz.pl
Created
2019-10-18

Gmina Inowłódz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Inowłódz ul. Spalska 2 2 97-215 Inowłódz łódzkie tel. (044) 710 12 33 fax. (044) 710 12 33 REGON 59064799000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi gminnej w Konewce

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem przebudowę drogi gminnej w Konewce. Zamawiający pozyska decyzję o pozwoleniu na budowę do 29.11.2019 r. W przypadku braku pozyskania w/w decyzji zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy o roboty budowlane przed rozpoczęciem robót budowlanych bez ponoszenia konsekwencji finansowych z tytuły jej rozwiązania. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do rozwiązania niniejszej umowy przed rozpoczęciem robót budowlanych bez ponoszenia konsekwencji finansowych w przypadku gdy w w/w terminie utraci możliwość dofinansowania przedmiotu umowy w ramach podpisanej już umowy z Wojewodą Łódzkim. Za najbliższy możliwy termin rozpoczęcia robót budowlanych uważa się datę pozyskania pozwolenia na budowę. 2. Przedmiotowe roboty mają polegać przede wszystkim na wykonaniu 1325 mb jezdni asfaltowej szerokości 5,0 m wraz z ciągiem pieszo-rowerowym z kostki betonowej szerokości 2,5 m. 3. Szczegółowy zakres robót obejmuje przede wszystkim: 3.1. Prace wstępne: - roboty pomiarowe (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza); - rozbiórka elementów dróg (krawężniki wraz z ławą betonową, obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej, frezowanie nawierzchni bitumicznej, podbudowa z kruszywa wraz z wywozem urobku/gruzu i inne). 3.2. Nawierzchnie bitumiczne: - usunięcie humusu; - korytowanie; - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z zagęszczeniem; - oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy; - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-bitumicznej; - oczyszczenie i skropienie emulsją warstwy wyrównawczej; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej; 3.3. Ciąg pieszo-rowerowy: - usunięcie humusu; - korytowanie; - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z zagęszczeniem; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; - ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej; - ustawienie obrzeży; 3.4. Zjazdy: - korytowanie; - profilowanie i zagęszczanie podłoża; - wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z zagęszczeniem; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z zagęszczeniem; - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; 3.5. Roboty wykończeniowe: - oznakowanie poziome; - oznakowanie pionowe; - montaż progu zwalniającego; - ustawienie słupków; - przestawienie wiaty przystankowej; - usunięcie kolizji teletechnicznych; - usunięcie kolizji elektrycznych. 3.6. Inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (jeżeli dotyczy), wycinka drzew i krzewów (jeżeli dotyczy), profilowanie poboczy, profilowanie skarp i nasypów (jeżeli dotyczy), regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych – zawory wodociągowe i inne (jeżeli dotyczy), montaż rur osłonowych (jeżeli dotyczy), inne w obrębie pasa drogowego (jeżeli dotyczy). 4. Po zakończeniu robót budowlanych zgłosić w imieniu zamawiającego obiekt i oddać do użytkowania właściwym organom, a w szczególności Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (jeżeli dotyczy), Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (jeżeli dotyczy) i uzyskać zgodę na użytkowanie (jeżeli dotyczy). Pozyskać w imieniu zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli dotyczy). 5. Dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku; występowanie w imieniu Zamawiającego do organów administracyjnych i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy, jeżeli organ ten nie zgłosi sprzeciwu w drodze decyzji, oraz poniesienia kosztów wydanych opinii i decyzji. 6. W przypadku napotkania gruntów gliniastych, wysadzinowych, organicznych, sztucznie wbudowanych, wykonawca na własny koszt doprowadzi grunty do kategorii G1 w obrysie, jezdni, poboczy, chodników, zjazdów. 7. Zamawiający nie dopuszcza zaniżania grubości warstw kruszywa oraz betonu asfaltowego. Podane grubości odnoszą się do grubości po zagęszczeniu, uwałowaniu. Nie dopuszcza się stosowania kruszywa chalcedonitowego i z recyklingu. 8. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: projekt budowlany, STWiORB, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający mając na względzie opinię Ministerstwa Infrastruktury oraz Urzędu Zamówień Publicznych wskazuje na nadrzędny charakter projektu budowlanego nad projektem wykonawczym oraz projektu wykonawczego nad STWiORB i przedmiarem robót. Oznacza to, że roboty opisane lub wskazane w projekcie budowlanym wchodzą w skład zamówienia chociażby nie zostały ujęte w projekcie wykonawczym, STWiORB lub przedmiarze bądź zachodzą inne rozbieżności między tymi dokumentami. W przypadkach, gdy z uwagi na przepisy odrębne, dojdzie do konieczności doprowadzenia zgodności projektu wykonawczego z projektem budowlanym zmiana projektu wykonawczego w tym zakresie nie będzie zmianą przedmiotu umowy, lecz usunięciem rozbieżności między dokumentem wyższego rzędu (projekt budowlany) a dokumentem pochodnym (projekt wykonawczy). Mając na uwadze przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego Zamawiający wskazuje na konieczność wykonania przez Wykonawcę robót wynikających z dokumentacji projektowej (projektu budowlanego/projektu wykonawczego), które nie zostały ujęte w STWiOR lub przedmiarze albo zostały ujęte w mniejszym/niepełnym zakresie. Wykonanie takich robót nie jest zmianą umowy jak również zamówieniem dodatkowym gdyż zgodnie z art. 632 Kc ,,przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac". Zamawiający pragnie także podkreślić, że przedmiotem powyższego zamówienia na roboty budowlane („zakresem zamówienia przewidzianym w projekcie budowlanym”) nie są tylko te roboty, które wprost zostały opisane w projekcie budowlanym/wykonawczym, ale także prace (roboty), które należy wykonać, aby usunąć ewentualne wady lub nieścisłości dokumentacji projektowej tak by zrealizować projekt (wybudować obiekt budowlany) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 2. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 3. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233120-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information