Dostawa urządzeń drukujących

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519155)

Client
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
State
dolnośląskie
Address
50-304 Wrocław, Namysłowska 8
Phone
71 777 90 23,
Fax
-
www
www.bip.cui.wroclaw.pl
E-Mail
cui@cui.wroclaw.pl,
Created
2019-10-18

Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu Namysłowska 8 50-304 Wrocław dolnośląskie tel. 71 777 90 23, fax. - REGON 22287361000000 www.bip.cui.wroclaw.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa urządzeń drukujących

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu, fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Przedmiot zamówienia podzielono na części, tj: a) część 1 –dostawa urządzeń dla UM – zakres, ilość i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; b) część 2 –dostawa urządzeń dla PE - zakres, ilość i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na prawidłowe działanie Sprzętu u Odbiorcy, na warunkach określonych w gwarancji producenta Sprzętu, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczny okres gwarancji zostanie wskazany zgodnie z ofertą wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający, przy realizacji niniejszego zamawiania, przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającej na zwiększeniu ilości zakupionego Sprzętu, o którym mowa w załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że zwiększenie o którym mowa powyżej nie może przekroczyć limitu środków wyrażonych w wartości brutto: a) dla części 1 - 55 350,00 zł b) dla części 2 – 36 900,00 zł 4. Prawo opcji, o którym mowa w pkt 3 dotyczy uprawnienia Zamawiającego do zlecenia Wykonawcy dostawy urządzeń drukujących, tożsamych z urządzeniami dostarczanymi w ramach podstawowego zakresu zamówienia, do kwot wskazanych powyżej. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji najpóźniej do 31.12.2019 r. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt jednakowy, zgodnie z zapisami załącznika 1a i 1b do Umowy – opis przedmiotu zamówienia, oryginalny i pochodzący od jednego producenta z jego legalnego kanału dystrybucji. 6. Sprzęt drukujący, który będzie przedmiotem bezpośrednich dostaw, będzie wyprodukowany zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i w Unii Europejskiej, będzie spełniać normy obowiązujące w Polsce i w Unii Europejskiej, oraz będzie oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym: Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ofertą. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 30232110-8 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty (wzór – Załącznik nr 2 do SIWZ). 10. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30232110-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information