Dostawa kalendarzy i terminarzy wojskowych

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519132)

Client
Jednostka Wojskowa 3294
State
zachodniopomorskie
Address
78-301 Świdwin, ul. Połczyńska 32 32
Phone
94 3823509
Fax
94 3823509
www
www.21blot.wp.mil.pl
E-Mail
m.kozyra@sp.mil.pl
Created
2019-10-18

Jednostka Wojskowa 3294

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Jednostka Wojskowa 3294 ul. Połczyńska 32 32 78-301 Świdwin zachodniopomorskie tel. 94 3823509 fax. 94 3823509 REGON 33102935500000 www.21blot.wp.mil.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa kalendarzy i terminarzy wojskowych

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy i terminarzy. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Zadanie nr 1 – kalendarze i terminarze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawarte są w formularzu cenowym, załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 – terminarze wojskowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawarte są w formularzu cenowym, załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ - „Projekt umowy". Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany i oznakowany w sposób umożliwiający jednoznaczna identyfikację, tj. musi zawierać nazwę części oraz nr umowy w ramach, której jest dostarczona. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy, jeżeli opakowania nie będą zawierały informacji o których mowa powyżej. Przez dostawę rozumie się załadunek, transport i wyładunek przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zmówienia na własny koszt i ryzyko, w terminach uzgodnionych przez strony w kontaktach roboczych (za pomocą e-mail oraz telefonu). Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o dokładnym terminie dostawy (na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy przedmiotu zamówienia). Dostawa odbywać się będzie w dniach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:30 - 14:00). Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów , Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Zamawiający zastrzega, że za szkody, wady lub braki w asortymencie powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30199792-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information