Instalacja stałego urządzenia gaśniczego (SUG) w pomieszczeniach archiwalnych POW NFZ w Gdańsku

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519112)

Client
Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki
State
pomorskie
Address
80-865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 148 148
Phone
058 7512500
Fax
058 7512516
www
www.nfz-gdansk.pl
E-Mail
mariola.grychnik@nfz-gdansk.pl
Created
2019-10-18

Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki ul. Marynarki Polskiej 148 148 80-865 Gdańsk pomorskie tel. 058 7512500 fax. 058 7512516 REGON 01581798500143 www.nfz-gdansk.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Instalacja stałego urządzenia gaśniczego (SUG) w pomieszczeniach archiwalnych POW NFZ w Gdańsku

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest Instalacja stałego urządzenia gaśniczego (SUG) w pomieszczeniach archiwalnych POW NFZ w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 148. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej OPZ) oraz Załączniku nr 2 do SIWZ - Wzór umowy. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44482000-2 Urządzenia przeciwpożarowe, 45343200-5 Instalowanie sprzętu gaśniczego, 51700000-9 Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego. 4. Proponowane przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne Zamawiającego, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne lub funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian w dokumentacji technicznej załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego. Uwaga! Wykonawca winien niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w czynnym obiekcie, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić przedmiotowe prace w sposób minimalizujący czynniki zakłócające pracę Zamawiającego, w godzinach od 8.00 do 15.30. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania przedmiotowego zamówienia. 7. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7 ustawy PZP. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania usługi przez Wykonawcę. 12. Warunki gwarancji i rękojmi za wady: Wykonawca winien udzielić gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w SIWZ, w tym w projekcie umowy. Okres gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, kończy zaś wraz z upływem terminu wskazanego w ofercie. Gwarancja nie może być udzielona na okres krótszy niż 36 miesięcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 44482000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information