Wymiana wykładzin w filii Przychodni Lecznicza przy ul. Zarzewskiej 56 Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510949)

Client
Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
State
łódzkie
Address
93-113 Łódź, ul. Milionowa 14 14
Phone
42 6761790
Fax
42 6761785
E-Mail
przetargi@jonscher.pl
Created
2019-09-13

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ul. Milionowa 14 14 93-113 Łódź łódzkie tel. 42 6761790 fax. 42 6761785 REGON 47223718500000

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wymiana wykładzin w filii Przychodni Lecznicza przy ul. Zarzewskiej 56 Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę wykładziny podłogowej wraz przygotowaniem podłoża w filii Przychodni Lecznicza przy ul. Zarzewskiej 56/58 Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: 1) rozbiórkę istniejących wykładzin, 2) rozbiórka istniejących cokołów, 3) wywóz materiałów z rozbiórki po za teren budowy wraz z kosztami utylizacji, 4) nałożenie warstwy szpachlującej ubytki w posadzce, 5) gruntowanie podłoża, 6) układanie samopoziomującej masy, wylewka korygująco-wyrównawcza, 7) wykonanie podkładu podposadzkowego, 8) ułożenie nowej wykładziny PCV z wywinięciem na ścianę we wszystkich pomieszczeniach (w pomieszczeniu rejestracji brak wywinięcia). 2. Zamawiający określa następujące parametry techniczne wykładziny PCV: 1) zabezpieczenie powierzchni: PUR, 2) klasyfikacja użytkowania: minimum 34/43, 4) odporność na poślizg: DS 3) odporność na poślizg na mokro: minimum R10, 4) odporność na ścieranie: Grupa T, 5) grubość całkowita: minimum 2 mm, 6) waga całkowita: minimum 3180 g/m2, 7) wykładzina powinna również posiadać wszelkie atesty dopuszczające do użytkowania w służbie zdrowia. 3. Wykonawca w swojej ofercie musi uwzględnić wszelkie koszty robót i czynności zapewniających prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, tj. naprawy i malowania uzupełniające, jeżeli technologia ułożenia wykładziny będzie wiązała się z uszkodzeniem powłok malarskich. 4. Prace będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ, tj.: 1) przedmiar robót, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) szkic pomieszczeń; 4) informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. 6. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie (budynku), nie przewiduje się ograniczenia pracy Centrum. 7. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia robót i dostosowania sposobu ich prowadzenia w związku z użytkowaniem budynku w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu planu realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne etapy realizacji w terminie do 7 dni, liczonych od dnia podpisania umowy. 8. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. 9. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz dokumentami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ. Termin wyznaczenia wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, przed upływem terminu składania ofert, telefonicznie – Dział Techniczno – Administracyjny (tel. 42-676-18-00). 10. Przedmiar, zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ, służyć może Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w ww. załączniku, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 11. Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o przedmiar, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty jest ryczałt obejmujący wykonanie wszystkich robót określonych w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego (wykonanego metodą szczegółową) nie pominąć i nie zmieniać wielkości żadnej z pozycji przedmiarowych. 12. Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia najpóźniej w chwili podpisania umowy. 13. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza: 1) zabezpieczy teren robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego; 2) w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy; 3) zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne); 4) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, uporządkuje teren budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzi go do stanu nie gorszego, jaki był przed rozpoczęciem robót. 15. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (roboty budowlane i użyte materiały). Termin rękojmi i gwarancji rozpoczyna bieg od podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 16. Wykonawca zobowiązany jest w ramach gwarancji do usuwania wad (usterek) powstałych/ ujawnionych w okresie gwarancji, do wykonywania własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń, wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami producentów oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45210000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information