Remont placu parkingowego w KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510947)

Client
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
State
małopolskie
Address
31-571 Kraków, ul. Mogilska 109 109
Phone
012 6154860, 6154862
Fax
012 6154887; 6154219
www
www.malopolska.policja.gov.pl
E-Mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl
Created
2019-09-13

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 109 31-571 Kraków małopolskie tel. 012 6154860, 6154862 fax. 012 6154887; 6154219 REGON 35108157000000 www.malopolska.policja.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont placu parkingowego w KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni placu parkingowego, ok. 3800m2 (w tym 9 studzienek kanalizacyjnych, 14 kratek odpływowych) i schodów (6 ciągów, w tym podjazd dla niepełnosprawnych) przy siedzibie KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24. 2. Prace prowadzone będą na działce ewidencyjnej nr 44, obr. 59 Śródmieście w Krakowie. Działka wraz z zabudowaniami zlokalizowana jest w obszarze wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-1446/M jako układ urbanistyczny oraz zespół zabudowy dawnej dzielnicy miasta Krakowa – „Piasek” oraz w obszarze uznanym za pomnik historii „Kraków – historyczny zespół miasta”, zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 8.09.1994r. 3. Realizacja zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji obejmującej: a) projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego i innymi niezbędnymi pozwoleniami na roboty budowlane, b) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na roboty budowalne lub zgłoszenie robót, c) projekty wykonawcze wraz kosztorysem ofertowym, d) inwentaryzację zieleni e) inwentaryzację geodezyjną terenu i uzbrojenia w obszarze planowanych prac remontowych 2) wykonanie remontu nawierzchni placu parkingowego o powierzchni ok. 3800 m2 (w tym 9 studzienek kanalizacyjnych, 14 kratek odpływowych) 3) wykonanie remontu schodów zewnętrznych: 4 stopnie, 3 stopnie z podjazdem dla niepełnosprawnych, 11 stopni, 2 stopnie, podest , 4 stopnie 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną (mapy do celów projektowych, tyczenie, pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, dokumentacja powykonawcza). 5. Na każdym etapie projektowania dokumentacja powinna być uzgadniana z właściwymi wyznaczonymi inspektorami branżowymi Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu materiałów. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 6. W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne ekspertyzy, opinie, oświadczenia, zgody, postanowienia i decyzje a także badania, których Zamawiający nie wyszczególnił w SIWZ, a które mogą być konieczne lub wymagane na etapie projektowania lub/ i realizacji robót budowlanych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Wykonawca jest zobowiązany podczas prac projektowych i budowlanych stosować wszystkie obowiązujące akty prawne i Polskie Normy. Niewyszczególnienie ich przez Zamawiającego w przedmiotowym opracowaniu nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania. Zamawiający wymaga realizacji prac projektowych i budowlanych zgodnych z wiedza techniczną. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. 9. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 10. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszego SIWZ. 11. UWAGA! Zgodnie z art. 93 ust. 1a Pzp, Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information