Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia do Ratusza w Końskowoli - część II wyposażenie drobne.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510918)

Client
Gmina Końskowola
State
Address
24-130 Końskowola, ul. Pożowska
Phone
818 816 201
Fax
818 816 202
E-Mail
ugkonskowola@post.pl
Created
2019-09-13

Gmina Końskowola

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Końskowola ul. Pożowska 24-130 Końskowola tel. 818 816 201 fax. 818 816 202 REGON 54347900000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Sprzedaż, dostawa i montaż wyposażenia do Ratusza w Końskowoli - część II wyposażenie drobne.

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia drobnego - uzupełniającego do budynku zabytkowego Ratusza położonego w miejscowości Końskowola. Zamówienie obejmuje: Lp. Nazwa J.m. Ilość 1. Czajnik elektryczny szt. 4 2. Ekspres do kawy automatyczny szt. 2 3. Wentylator kolumnowy szt. 8 4. Zestaw sztućców (60 szt. łyżeczka do kawy/herbaty oraz 60 szt. widelczyk do ciasta zestaw 1 5. Lodówka hotelowa szt. 2 6. Laptopy +oprogramowanie szt. 3 7. Telewizor szt. 1 8. Mini wieża szt. 2 9. Szklanki wysokie do napojów szt. 60 10. Dzbanek do wody i napojów szt. 12 11. Termos konferencyjny szt. 8 12. Ścierka szt. 10 13 Serwetniki szt. 8 14 Mop- zestaw szt. 2 15 Szczotka do zamiatania szt. 3 16 Szufelka ze zmiotką szt. 3 17 Zestaw głośników do komputera szt. 5 18 Aparat lustrzanka w zestawie z obiektywem i kartą pamięci szt. 1 19 Odkurzacz przemysłowy szt. 1 20 UPS do komputera szt. 2 21 Przedłużacze szt. 5 22 Warnik do wody szt. 2 23 Talerze deserowe szt. 60 24 Szafka gospodarcza szt. 1 25 Szafka do łazienki szt. 1 26 Nagłośnienie Kpl. 1 27 Wycieraczka szt. 2 28 Pojemnik na mydło szt. 6 29 Kosz na śmieci- zestaw szt. 1 30 Pojemnik na papier toaletowy szt. 6 31 Szczotka do WC szt. 6 32 Pojemnik na ręczniki papierowe szt. 6 33 Antyrama szt. 10 34 Komplet kawowy (jeden komplet składa się z 12 sztuk) szt. 5 35 Łopata do śniegu szt. 1 36 Skrzynka na klucze szt. 1 37 Gaśnica szt. 3 38 Wycieraczka pod drzwi zewnętrzne szt. 1 39 Taca metalowa - bufetowa szt. 6 40 Patera do ciasta szt. 8 41 Patera/kosz podwójny na owoce szt. 8 42 Kontroler WIFI 1 szt. + półka rack 19’’ szt. 1 43 Switch zarządzalny Szt. 3 44. Uchwyt do montażu telewizora szt. 1 1.1 Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 1.2 Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła urządzenia o lepszych parametrach. 1.3 Zamówienie swoim zakresem obejmuje: sprzedaż z dostawą, rozładunek, wniesienie oraz zamontowanie i ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (o ile dotyczy) jego instalację i uruchomienie. 1.4 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń, wolny od obciążeń praw osób trzecich. Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznakowania producenta. 1.5 Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno - użytkowe. 1.6 Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 1.7 Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 1.8 Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz określić warunki gwarancji. 1.9 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż lub instalację, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 1.10 W przypadku sprzętu komputerowego Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Oprogramowanie musi być dostarczone wraz z wymaganymi i zalecanymi przez producenta oprogramowania, nie budzącymi wątpliwości, dokumentami potwierdzającymi legalność oprogramowania. W trakcie odbioru lub maksymalnie do 5 dni od dostawy zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli legalności oprogramowania podczas odbioru sprzętu. 1.11 W przypadku sprzętu komputerowego wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje). Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały legalnie zainstalowane oprogramowanie systemowe. 1.12 Wykonawca zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia i konfiguracji wszystkich dostarczonych urządzeń. 1.13 Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 1.14 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do Ratusza w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, ustalonych wcześniej z osobą oddelegowaną do kontaktu z Wykonawcą.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39290000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information