Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu drukującego

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510909)

Client
Akademia Obrony Narodowej
State
mazowieckie
Address
00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela 103 103
Phone
022 6813780
Fax
022 6813175
www
www.aon.edu.pl
E-Mail
i.lopacinska@aon.edu.pl
Created
2019-09-13

Akademia Obrony Narodowej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Akademia Obrony Narodowej al. Gen. A. Chruściela 103 103 00-910 Warszawa mazowieckie tel. 022 6813780 fax. 022 6813175 REGON 01157424400000 www.aon.edu.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu drukującego

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Kod CPV: 50323000-5 Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 50313100-3 Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50313200-4 Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 1. Usługi w zakresie naprawy i konserwacji fotokopiarek na okres 12 miesięcy. Minimalne wymagania: Naprawa 1. Naprawa obejmuje wymianę lub renowację uszkodzonego elementu, sekcji lub zespołu fotokopiarki. Oddany po naprawie sprzęt powinien być przetestowany. 2. Naprawy fotokopiarek wykonywane będą u Zamawiającego, w godzinach od 8.00 do 15:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w pomieszczeniach, w których są użytkowane. W szczególnych przypadkach naprawa może być wykonana za zgodą Zamawiającego, u Wykonawcy (naprawa warsztatowa). 3. Naprawy fotokopiarek mogą być wykonywane u Wykonawcy (naprawa warsztatowa) w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. 4. Wymiana niesprawnych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru i tonerów, których wymiana nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia) oraz części zamiennych, może nastąpić tylko po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu kosztu (ceny) wymienianego materiału z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych, w oryginalnych opakowaniach producenta, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed wymianą. 6. Procedura naprawy uszkodzonej fotokopiarki: 1) Uprawniony przedstawiciel Zamawiającego powiadamia Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną na ustalony mail o awarii sprzętu. Wykonawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia (za potwierdzenie zgłoszenia od Wykonawcy uznaje się potwierdzenie automatyczne o dostarczeniu poczty do serwera pocztowego Wykonawcy). 2) Najpóźniej w następnym dniu roboczym po powiadomieniu, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania bezpłatnie oględzin uszkodzonego sprzętu, polegających na wykonaniu wszelkich niezbędnych czynności do wystawienia opinii technicznej zawierającej co najmniej niżej wymienione informacje: - kalkulację kosztów z wyszczególnieniem liczby roboczogodzin i wykazu fabrycznie nowych części zamiennych, które należy wymienić oraz cen części zamiennych, - czas naprawy. 3) Wykonawca przedstawia opinię techniczną w formie pisemnej lub mailem, najpóźniej w następnym dniu roboczym. 4) Po uzyskaniu zgody Zamawiającego Wykonawca przystępuje do naprawy. 5) Naprawa sprzętu musi być wykonana w terminie 3 dni roboczych od uzyskania zgody Zamawiającego. Do naprawy fotokopiarek Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych części zamiennych. 7. Po dokonaniu naprawy Wykonawca sprawdzi działanie sprzętu, dokona regulacji i uporządkuje miejsce wykonywania usługi. Gwarancja Po wykonaniu usługi udzieli min. 6 miesięcy pisemnej gwarancji na wykonaną naprawę. Konserwacja 1. W czasie wykonywania konserwacji fotokopiarki Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania tego sprzętu oraz zapobieganie powstawaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego. 2. Konserwację należy wykonywać u Zamawiającego, w godzinach od 8:00 do 15:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w pomieszczeniach, w których są użytkowane urządzenia, zachowując przepisy bhp i ppoż. 3. W zależności od rodzaju fotokopiarki, w ramach konserwacji należy wykonać co najmniej niżej wymienione czynności: 1) demontaż i montaż obudów, sekcji i zespołów, 2) sprawdzenie i czyszczenie obudów, sekcji i zespołów, 3) wymiana materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta, 4) kontrola i ocena stanu technicznego sprzętu, 5) wykonanie wszelkich regulacji, 6) sprawdzenie działania fotokopiarki po konserwacji, 7) poinformowanie uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego o stanie technicznym urządzenia. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pisemnego raportu z konserwacji danego urządzenia wraz z podaniem wykonanych czynności i wysłaniem go drogą mailową lub doręczenie go w postaci papierowej. 2. Usługi w zakresie naprawy i konserwacji drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na okres 12 miesięcy. Minimalne wymagania: Naprawa 1. Naprawa obejmuje wymianę lub renowację uszkodzonego elementu, sekcji lub zespołu urządzenia. Oddany po naprawie sprzęt powinien być przetestowany. 2. Naprawy urządzeń wykonywane będą u Zamawiającego, w godzinach od 8.00 do 15:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w pomieszczeniach, w których są użytkowane. W szczególnych przypadkach naprawa może być wykonana, za zgodą Zamawiającego, u Wykonawcy (naprawa warsztatowa). 3. Naprawy urządzeń mogą być wykonywane u Wykonawcy (naprawa warsztatowa) w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. 4. Wymiana niesprawnych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru i tonerów, których wymiana nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia) oraz części zamiennych, może nastąpić tylko po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu kosztu (ceny) wymienianego materiału z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych, w oryginalnych opakowaniach producenta, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed wymianą. 6. Procedura naprawy uszkodzonego urządzenia: 1) uprawniony przedstawiciel Zamawiającego powiadamia Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną na ustalony mail o awarii urządzenia. Wykonawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia (za potwierdzenie zgłoszenia od Wykonawcy uznaje się potwierdzenie automatyczne o dostarczeniu poczty do serwera pocztowego Wykonawcy). 2) najpóźniej w następnym dniu roboczym po powiadomieniu, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania bezpłatnie oględzin uszkodzonego urządzenia, polegających na wykonaniu wszelkich niezbędnych czynności do wystawienia opinii technicznej zawierającej co najmniej niżej wymienione informacje: - kalkulację kosztów z wyszczególnieniem liczby roboczogodzin i wykazu fabrycznie nowych części zamiennych, które należy wymienić oraz cen części zamiennych, - czas naprawy. 3) Wykonawca przedstawia opinię techniczną w formie pisemnej lub mailem, najpóźniej w następnym dniu roboczym. 4) po uzyskaniu zgody Zamawiającego Wykonawca przystępuje do naprawy. 5) naprawa urządzenia musi być wykonana w terminie 3 dni roboczych od uzyskania zgody Zamawiającego. Do naprawy urządzeń Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych części zamiennych. Po dokonaniu naprawy Wykonawca sprawdzi działanie urządzenia, dokona regulacji i uporządkuje miejsce wykonywania usługi. Gwarancja Po wykonaniu usługi udzieli min. 6 miesięcy pisemnej gwarancji na wykonaną naprawę. Konserwacja 1. W czasie wykonywania konserwacji urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania tego sprzętu oraz zapobieganie powstawaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego. 2. Konserwację należy wykonywać u Zamawiającego, w godzinach od 8:00 do 15:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w pomieszczeniach, w których są użytkowane urządzenia, zachowując przepisy bhp i ppoż. 3. W zależności od rodzaju urządzenia, w ramach konserwacji należy wykonać co najmniej niżej wymienione czynności: 1) demontaż i montaż obudów, sekcji i zespołów, 2) sprawdzeni6e i czyszczenie obudów, sekcji i zespołów, 3) wymiana materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta, 4) kontrola i ocena stanu technicznego sprzętu, 5) wykonanie wszelkich regulacji, 6) sprawdzenie działania urządzenia po konserwacji, 7) poinformowanie uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego o stanie technicznym urządzenia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pisemnego raportu z konserwacji danego urządzenia wraz z podaniem wykonanych czynności i wysłaniem go drogą mailową lub doręczenie go w postaci papierowej. 2. Jeżeli podczas realizacji przedmiotu zamówienia konieczny jest wstęp osób na teren chronionej jednostki wojskowej – Akademii Sztuki Wojennej to osoby biorące udział w realizacji zamówienia (Wykonawca główny i podwykonawcy) powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej, zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U. MON z 2017 r. poz. 18). W przypadku realizacji usługi/zamówienia przedsięwzięcia z wykorzystaniem osób nieposiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkowało będzie niewpuszczeniem na teren obiektów wojskowych, przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50323000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information