Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu dla potrzeb Laboratorium Serologii z Bankiem Krwi Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat od daty podpisania umowy.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3506459)

Client
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
State
podkarpackie
Address
37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica 4 4
Phone
015 8433201, 8433103, 8433397
Fax
015 8433201, 8433397
www
www.szpital.powiatstalowa.pl
E-Mail
planeta3@poczta.onet.pl
Created
2019-08-23

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 4 37-450 Stalowa Wola podkarpackie tel. 015 8433201, 8433103, 8433397 fax. 015 8433201, 8433397 REGON 00031256700000 www.szpital.powiatstalowa.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu dla potrzeb Laboratorium Serologii z Bankiem Krwi Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat od daty podpisania umowy.

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu dla potrzeb Laboratorium Serologii z Bankiem Krwi Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym (Załącznik nr 3 do SIWZ), opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ), oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 2. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do Laboratorium Serologii z Bankiem Krwi Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. 3. Oferujemy termin płatności 60 dni, licząc od daty zrealizowania dostawy odczynników i otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4. Materiały zużywalne i odczynniki będą dostarczane w terminie do 7 dni kalendarzowych tj. ….......dni kalendarzowych od złożenia zamówienia, na własny koszt i ryzyko. 5. Zamówienia będą składane zgodnie z ustalonym po podpisaniu umowy harmonogramem zamówień. 6. Do każdej serii realizowanego zamówienia wykonawca zapewni certyfikat jakości lub umożliwi dostęp do strony internetowej w celu pobrania i wydrukowania niezbędnych dokumentów: Świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania dla oferowanego asortymentu, zgodnie z aktualnymi przepisami obowiązującymi w Polsce tj. ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 późn. zm.) potwierdzające, że oferowany asortyment jest zarejestrowany w Polsce jako wyrób medyczny lub posiada Certyfikat CE stwierdzający zgodność z Dyrektywą Rady UE 93/42 EEC lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. 7. Wykonawca oświadcza, że nie będzie wnosił roszczeń z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym określonym w formularzu cenowym. 8. Odczynniki zgodne z instrukcjami obsługi sprzętu, który stanowi własność Zamawiającego tj. Diamed ID-System. W skład systemu Diamed ID wchodzą: wirówka ID Centrifuge 6 S (2 sztuki), ID Pipetor FP – 4 (1 sztuka). Zamawiający dopuszcza nieodpłatne użyczenie przez Wykonawcę na czas trwania umowy, sprzętu dedykowanego do wykonywania wszystkich badań przy użyciu odczynników opisanych w Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 2 do SWIZ. 9. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych walidacji sprzętu, który nie jest własnością szpitala (tj. objętego dzierżawą wymienionego w formularzu cenowym załącznik nr 3 do SIWZ) oraz ewentualnie sprzętu nieodpłatnie użyczonego ramach realizacji umowy przetargowej. 10. Wykonawca zapewnia minimum 9 miesięczny okres gwarancji na odczynniki oraz minimum 5 tygodniowy okres gwarancji na krwinki wzorcowe. Termin gwarancji jest tożsamy z terminem przydatności do użycia zgodnie z deklaracją producenta. 11. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33696500-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information