Budowa przejścia pieszo-rowerowego przez tory kolejowe w ciągu ul. Leśnej w Nowej Wsi Wielkiej

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3501415)

Client
Gmina Nowa Wieś Wielka
State
kujawsko-pomorskie
Address
86-060 Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2
Phone
52 3206868, 3206849
Fax
523 206 850
www
www.bip.nowawieswielka.pl
E-Mail
a.wysota@nowawieswielka.pl
Created
2019-08-05

Gmina Nowa Wieś Wielka

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2 86-060 Nowa Wieś Wielka kujawsko-pomorskie tel. 52 3206868, 3206849 fax. 523 206 850 REGON 92350671000000 www.bip.nowawieswielka.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa przejścia pieszo-rowerowego przez tory kolejowe w ciągu ul. Leśnej w Nowej Wsi Wielkiej

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest budowa przejścia pieszo-rowerowego kat. E w ciągu ul. Leśnej w Nowej Wsi Wielkiej, wyposażonego w samoczynny system przejazdowy (rogatki i sygnalizatory dla ruchu pieszego oraz tarcze ostrzegawcze przejazdowe dla maszynistów), przez tory linii kolejowej nr 201 na szlaku Nowa Wieś Wielka - Bydgoszcz Emilianowo. Roboty obejmujące budowę przejścia z robotami towarzyszącymi realizowane będą na działce nr 116/3 w obrębie nr 0011 Nowa Wieś Wielka, stanowiącej teren zamknięty. Beneficjentem przedsięwzięcia są PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa. Nawierzchnię przejścia w obrębie torów należy wykonać z płyt przejazdowych prefabrykowanych typu „CBP” o grubości 18 cm z uwagi na szyny typu 60E1 w torach. Płyty, układane bezpośrednio na tłuczniu, winny też być dostosowane do zamocowania sprężystego szyn. Na międzytorzu między płytami zewnętrznymi zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej małogabarytowej typu „Polbruk” o grubości 8 cm, oddzieloną od płyt obrzeżami trawnikowymi 8x30 cm. Podbudowa tej nawierzchni o grubości 12 cm z betonu C8/10, a na niej warstwa podsypki cementowo-piaskowej grubości 3 cm pod kostką. Na dojściach przewidziano nawierzchnię z kruszywa: mieszanki 0/31 lub niesortu oraz oddzielenie tej nawierzchni od przyległego gruntu rodzimego obrzeżami trawnikowymi 8x30 cm. Pod całością projektowanej nawierzchni przejścia z dojściami zaprojektowano ułożenie geowłókniny, aby uniknąć mieszania się tej nawierzchni z pryzmą podsypki torów. W zakresie urządzeń sterowania ruchem na przejściu przewidziane jest zamontowanie samoczynnej sygnalizacji przejazdowej dla kat. „B” w wersji kontenerowej, dwóch napędów i dwóch rogatek z urządzeniami zdalnej kontroli (UZK) oraz systemem rejestrującym ruch (kamery). Przewidziano też budowę przy torach tarcz ostrzegawczych dla maszynistów (TOP). W zakresie elektroenergetyki przewidziano oświetlenie przejazdu dwoma słupami z pojedynczymi oprawami oraz zasilanie całości projektowanych urządzeń srk.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45234140-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information