Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz NNW członków OSP

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3501383)

Client
Gmina Węgliniec
State
dolnośląskie
Address
59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3 3
Phone
075 77 11 435
Fax
075 77 12 551
www
www.wegliniec.pl
E-Mail
wegliniec@wegliniec.pl
Created
2019-08-05

Gmina Węgliniec

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Węgliniec ul. Sikorskiego 3 3 59-940 Węgliniec dolnośląskie tel. 075 77 11 435 fax. 075 77 12 551 REGON 23082141100000 www.wegliniec.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz NNW członków OSP

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: CZĘŚĆ I: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi w zakresie: -ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, CZĘŚĆ II: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP CZĘŚĆ III: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC, Assistance) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1 „Szczegółowe warunki zamówienia” Załącznik nr 2A „Wykaz budynków i budowli Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi” Załącznik nr 2B „Wykaz maszyn, urządzeń i wyposażenia Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi” Załącznik nr 3 „Wykaz sprzętu elektronicznego Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi” Załącznik nr 4 „Wykaz pojazdów” Załącznik nr 5 „Wymagana treść klauzul dodatkowych – obligatoryjnych” Załącznik nr 6 „Klauzule dodatkowe – fakultatywne” Załącznik nr 7 „Szkodowość” Załącznik nr 7A „Szkodowość” 2. Jeżeli w zakresie wymaganych przez Zamawiającego rodzajów ubezpieczeń, ogólne warunki ubezpieczenia Wykonawcy przewidują warunki lub limity odpowiedzialności korzystniejsze niż określone w niniejszej SIWZ, przyjmuje się, że w tym zakresie zastępują one te warunki lub limity odpowiedzialności. 3. Zamawiający jest obsługiwany przez Brokera Ubezpieczeniowego: Dom Brokerski „EM Brokers” Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wyszogrodzka 8/119, Oddział w Zgorzelcu, przy ul. Wyspiańskiego 77d, który uczestniczy w niniejszym postępowaniu i będzie pośredniczyć przy zawieraniu oraz realizacji umów ubezpieczeniowych. 4. Podwykonawstwo: 1) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia Zamawiający rozumie wykonywanie czynności w zakresie kompleksowego ubezpieczenia Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi opisanego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie czynności administracyjnych związanych z wykonywaniem umowy ubezpieczenia oraz procedur związanych z likwidacją szkód. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią Formularza Nr 1 do SIWZ. 4) W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 5) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego, do przedłożenia zamawiającemu tej umowy. 6) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 4 do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez wykonawcę co najmniej 1 osoby do wystawiania polis ubezpieczeniowych oraz 1 osoby do prowadzenia likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych. Osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, za pomocą których zakład ubezpieczeń wykonywać będzie czynności ubezpieczeniowe, muszą być dostępne w godzinach urzędowania Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 5 do SIWZ. 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – Formularz nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66000000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information